Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Brain Economy – priča o jednom poduzetniku

Tipičan ste hrvatski poduzetnik kojem je u prethodnom poslovnom desetljeću išlo sasvim dobro. Možda niste otkrili struju, no uspjesi su dolazili jedan za drugim – marža je ono što se broji. Vi ste se naravno bavili jednim od najstarijih poslova civilizacije, trgovinom!

Tipičan ste hrvatski poduzetnik kojem je u prethodnom poslovnom desetljeću išlo sasvim dobro. Možda niste otkrili struju, no uspjesi su dolazili jedan za drugim - marža je ono što se broji. Vi ste se naravno bavili jednim od najstarijih poslova civilizacije, trgovinom!

Tako priča počinje. No prije nekoliko godina dolazi do zamračenja, prihodi vam padaju – u početku malim koracima pa se pomalo nespretno opravdavate inim razlozima: krivo je vrijeme, izbori, kasne plaće ili mirovine. No pad postaje sve strmiji, a pokušaji da shvatite o čemu se radi sve zamršeniji.

Početak kraja – kraj raja

Plaće počinjete sve teže isplaćivati,onaj Audi u dvorištu vam više nije toliko drag kada shvatite da rata leasinga nije sitnica kao što je nekad bila. Kada kola krenu nizbrdo, brzo postane jasno – sve što ste gradili sada je samo obveza. I to obveza puno veća od imovine.

Koristeći hrvatski pravni tips&tricks izlazite iz ove priče neokrznuti i nastavljate dalje. Pa niste ni vi bilo tko da vas mala rupa na putu zaplaši, hrabrite se još uvijek puni samopouzdanja s početka priče.

Svi Hrvati su građevinci!

Pokrećete novi posao i mislite si „kako se ovoga nisam prije sjetio“. Cijelo vrijeme pred nosom vam je najsigurniji posao, svi su već u tome i svi su super zaradili! I ponovno puni sebe ulazite u najsigurniji posao i branšu u Hrvata – građevinu. Koristite ono kapitala što ste uspješno uspjeli sakriti iz prethodnog posla – Bogu hvala veze u bankama su još uvijek tu i krećete u prvi projekt, čudeći se kako to sve lako ide i gdje ste do sada bili.

Gotov projekt – vrhunskog izgleda i izvedbe – prodavat će sam sebe. Više vas ne brine što u fazi gradnje niste prodali niti jedan stan. Sada, stanovi su tu i mogu se vidjeti.

Nitko ne zove niti tko dolazi, tješite se s kolegama iz braše. Sve je stalo – samo banka redovito zove da podmirite svoj dug. Sve prolazi, rekli bi stari, pa tako i vaš grace period, a banka priprema ovrhu.

Ona veza s početka priče nakon nekoliko puta nejavljanja i presretanja u gradu, objašnjava kako u toj banci ne radi već mjesec dana!

Brain economy

Polako osvješćujete strašnu činjenicu – negdje na putu, neprimjetno, našli ste se na krivoj liniji trenda, u krivo vrijeme na krivom mjestu. Pitanje je – što dalje?

Vrijeme je za novi val – za novo i inovativno razmišljanje o poslovanju. Vrijeme je za „brain economy“.

Morat će te početi koristiti jednu sasvim novu stvar,najbolji i najisplativiji izvor za poduzetništvo,nepresušan izvor ideja – vaš mozak! Ulog je minimalan, a povrat enorman, baš zato što ga rijetki znaju iskoristiti kao polugu koja će ih lansirati u orbitu.

Uspješni prinose ne mjere u postotcima – najbolji prijatelji vam postaju potencije. Vaš mozak je najjače oruđe za business, ne kapital ili veza s početka priče.

Treba ga „samo“ pravilno upotrijebiti i zajahati liniju trenda na pravoj strani i možda baš vaša kompanija bude sljedeća eksponencijalna kompanija, možda baš vaša ideja bude novi Tetrapak ili Google, odnosno prevedeno na hrvatski možda vi budete sljedeći Plavi oglasnik, Moj Posao ili Geofoto.

Ako u šumi izbora niste sigurni koji odabrati započnite možda sa postojećim, nemojte tražiti da radite posve nove stvari, radite postojeće ali na nove načine (Tetrapak). Hrabrost i sreća su vam odsada najbolje saveznici vašeg novog Brain Economy poduhvata, kažu da obično drugo prati prvo zato budite hrabri i usudite se i stvorite nam novu priču s naslovnice!


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.