Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Brendirajte se! Postanite prepoznatljivo lice svoje kompanije

Poduzetnici su uvijek fokusirani u izgradnju poslovnog brenda. Razlog je jednostavan – kako drukčije u moru tvrtki klijenti mogu odabrati upravo njihovu? Tvrtke koriste razne PR usluge i gerilski marketing samo da bi dostigli određenu razinu prepoznatljivosti. Ipak postoje načini kako spojiti i jedno i drugo, ali da u fokusu budete vi kao osoba.

Poduzetnici su uvijek fokusirani u izgradnju poslovnog brenda. Razlog je jednostavan - kako drukčije u moru tvrtki klijenti mogu odabrati upravo njihovu? Tvrtke koriste razne PR usluge i gerilski marketing samo da bi dostigli određenu razinu prepoznatljivosti. Ipak postoje načini kako spojiti i jedno i drugo, ali da u fokusu budete vi kao osoba.

4 načina kako se izdignuti iznad konkurencije

1. Postanite stručnjak u području kojim se bavite, vrlo je važno dobro poznavati teoriju i to kvalitetno primjeniti u praksi kojom se bavite. Odaberite dio poslovanja koji vam najviše odgovara, s kojim najbolje vladate te na takav način postajete osoba kojoj se klijenti obraćaju s najvećim povjerenjem. Izbjegavajte izgradnju stručnosti u području koje se ne dotiče vašeg poslovanja, ciljeva i vizije tvrtke koju predstavljate.

2. Istaknite se na Internetu i pokrenite web stranicu ili blog pod svojim imenom kako bi ste lakše mogli komunicirati sa svojim klijentima i medijima. Izradom osobne web stranice ili bloga lakše ste dostupni putem Internet tražilica i što je najvažnije možete istaknuti činjenice koje vi želite da javnost zna te na takav način stvarati prepoznatljiv osobni brend.

3. Istražite što čita, sluša ili gleda vaša ciljana publika. Zatim se pokušajte isticati stručnim komentarima na objavljeni sadržaj. Moguće je stvoriti suradnju s novinarima i komentirati stručne teme.

4. Suradnja s drugim poduzetnicima je bitna zbog isticanja u široj industriji. Danas je bitno stvarati ime koje će i potencijalni korisnici vaših usluga ili proizvoda prepoznati. Stvorite win-win strategiju s vašim poslovnim suradnicima i zajedno osvajate tržište.

Važno je reći kako kupci danas žele više od onoga što im poduzetnici nude. Brend tvrtke ili proizvoda nije dovoljan, moramo stvarati svoj osobni brend jer kupci žele znati tko su „lica“ koje stoje iz uspješnih poslovnih priča.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.