Odgovorite na ključna pitanja o svom biznisu
Prije nego krenete u bilo kakav posao, morate imati odgovore na ključna pitanja o samom poslovanju, ali i o ciljanoj skupini, odnosno kupcima. Potpuni, iskreni i kratki odgovori na sljedeća pitanja argumenti su kojima ćete opravdati vlastita uvjerenja.
• Koje proizvode ili usluge možete ponuditi danas?
• Kako će korisnici koristiti vaš proizvod u sadašnjem obliku?
• Koliko će vaš biznis ostvarivati prihoda, kada ga pokrenete?
• Koja je vaša ciljana skupina?
• Kako namjeravate osvajati tržište, odnosno oglašavati se, s budžetom kojim tenutno raspolažete?
• Koliko ste različiti od konkurencije?
• Koja je vaša druga i treća ciljana skupina, na koju ćete računati kada postignete uspjeh kod primarne skupine?
Kada objedinite ove odgovore u jedan odlomak, dobit ćete okvir plana. To je sasvim dovoljno za početak vašeg poslovnog puta.
Napišite provjeru
Ova stavka dat će vam odgovore na mnoge nepoznanice i pomoći će vam u izradi akcijskog plana, kako bi on bio što kvalitetniji. Ispitajte vlastite pretpostavke kako bi saznali jesu ili prave.
Svaki od idućih koraka predstavljat će korak naprijed u vašem poslovanju. Svaku od stavki zapišite i po datumima kronološki pohranite u kompjuter ili mobitel, poput stavki „to-do“ liste. Odredite si točno vremensko razdoblje za obavljanje svake stavke. Vodite računa o troškovima, sve što vam se nametne kao trošak, zapišite.
• Napravite listu svih PR tvrtki u gradu, ili području na kojem planirate djelovati
• Dođite do kontakata svih tvrtki
• Kontaktirajte sve potencijalne klijente i dogovorite sastanak
• Izradite power point prezentaciju tvrtke
• Na prvom sastanku s klijentom ponudite 50% nižu cijenu prilikom prve prodaje
