Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Brže i jednostavnije od poslovnog plana – naputci za sagledavanje poslovanja

Vaš mali biznis u najranijoj je fazi razvoja. Mislite da vam je tradicionalni poslovni plan potreban. Je li doista tako? Ne postoji jedini i pravi način postavljanja poduzeća na zdrave temelje – pa bio to i tradicionalni poslovni plan na dvadesetak stranica. U današnjem tekstu i sutrašnjem nastavku donosimo vam jednostavne i kratke načine ispitivanja poslovanja…

Vaš mali biznis u najranijoj je fazi razvoja. Mislite da vam je tradicionalni poslovni plan potreban. Je li doista tako? Ne postoji jedini i pravi način postavljanja poduzeća na zdrave temelje - pa bio to i tradicionalni poslovni plan na dvadesetak stranica. U današnjem tekstu i sutrašnjem nastavku donosimo vam jednostavne i kratke načine ispitivanja poslovanja...

Odgovorite na ključna pitanja o svom biznisu

Prije nego krenete u bilo kakav posao, morate imati odgovore na ključna pitanja o samom poslovanju, ali i o ciljanoj skupini, odnosno kupcima. Potpuni, iskreni i kratki odgovori na sljedeća pitanja argumenti su kojima ćete opravdati vlastita uvjerenja.

• Koje proizvode ili usluge možete ponuditi danas?

• Kako će korisnici koristiti vaš proizvod u sadašnjem obliku?

• Koliko će vaš biznis ostvarivati prihoda, kada ga pokrenete?

• Koja je vaša ciljana skupina?

• Kako namjeravate osvajati tržište, odnosno oglašavati se, s budžetom kojim tenutno raspolažete?

• Koliko ste različiti od konkurencije?

• Koja je vaša druga i treća ciljana skupina, na koju ćete računati kada postignete uspjeh kod primarne skupine?

Kada objedinite ove odgovore u jedan odlomak, dobit ćete okvir plana. To je sasvim dovoljno za početak vašeg poslovnog puta.

Napišite provjeru

Ova stavka dat će vam odgovore na mnoge nepoznanice i pomoći će vam u izradi akcijskog plana, kako bi on bio što kvalitetniji. Ispitajte vlastite pretpostavke kako bi saznali jesu ili prave.

Svaki od idućih koraka predstavljat će korak naprijed u vašem poslovanju. Svaku od stavki zapišite i po datumima kronološki pohranite u kompjuter ili mobitel, poput stavki „to-do“ liste. Odredite si točno vremensko razdoblje za obavljanje svake stavke. Vodite računa o troškovima, sve što vam se nametne kao trošak, zapišite.

• Napravite listu svih PR tvrtki u gradu, ili području na kojem planirate djelovati

• Dođite do kontakata svih tvrtki

• Kontaktirajte sve potencijalne klijente i dogovorite sastanak

• Izradite power point prezentaciju tvrtke

• Na prvom sastanku s klijentom ponudite 50% nižu cijenu prilikom prve prodaje

Nastavak


Napisao

Pročitajte još:

Ekonomija

Bilo da želite uvesti neke promjene u svoju firmu ili tek razmišljate o njenu osnivanju, kao prvo morate imati konkretnu viziju.

Financije

Postoji dobar način zaštite imovine u doba recesije pomoću kojeg se svatko može pripremiti na vrijeme te od recesije možda i zaraditi, tvrdi Josip...

Komunikacija

Jeste li nekada imali osjećaj da ste donijeli neku odluku ili postupili protiv svoje volje pod utjecajem ponašanja ili riječi nekog drugoga, a samo...

Lifestyle

Što su o inspiraciji rekli pisci, pjesnici, skadatelji...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.