Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Brže i jednostavnije od poslovnog plana – naputci za sagledavanje poslovanja

Vaš mali biznis u najranijoj je fazi razvoja. Mislite da vam je tradicionalni poslovni plan potreban. Je li doista tako? Ne postoji jedini i pravi način postavljanja poduzeća na zdrave temelje – pa bio to i tradicionalni poslovni plan na dvadesetak stranica. U današnjem tekstu i sutrašnjem nastavku donosimo vam jednostavne i kratke načine ispitivanja poslovanja…

Vaš mali biznis u najranijoj je fazi razvoja. Mislite da vam je tradicionalni poslovni plan potreban. Je li doista tako? Ne postoji jedini i pravi način postavljanja poduzeća na zdrave temelje - pa bio to i tradicionalni poslovni plan na dvadesetak stranica. U današnjem tekstu i sutrašnjem nastavku donosimo vam jednostavne i kratke načine ispitivanja poslovanja...

Odgovorite na ključna pitanja o svom biznisu

Prije nego krenete u bilo kakav posao, morate imati odgovore na ključna pitanja o samom poslovanju, ali i o ciljanoj skupini, odnosno kupcima. Potpuni, iskreni i kratki odgovori na sljedeća pitanja argumenti su kojima ćete opravdati vlastita uvjerenja.

• Koje proizvode ili usluge možete ponuditi danas?

• Kako će korisnici koristiti vaš proizvod u sadašnjem obliku?

• Koliko će vaš biznis ostvarivati prihoda, kada ga pokrenete?

• Koja je vaša ciljana skupina?

• Kako namjeravate osvajati tržište, odnosno oglašavati se, s budžetom kojim tenutno raspolažete?

• Koliko ste različiti od konkurencije?

• Koja je vaša druga i treća ciljana skupina, na koju ćete računati kada postignete uspjeh kod primarne skupine?

Kada objedinite ove odgovore u jedan odlomak, dobit ćete okvir plana. To je sasvim dovoljno za početak vašeg poslovnog puta.

Napišite provjeru

Ova stavka dat će vam odgovore na mnoge nepoznanice i pomoći će vam u izradi akcijskog plana, kako bi on bio što kvalitetniji. Ispitajte vlastite pretpostavke kako bi saznali jesu ili prave.

Svaki od idućih koraka predstavljat će korak naprijed u vašem poslovanju. Svaku od stavki zapišite i po datumima kronološki pohranite u kompjuter ili mobitel, poput stavki „to-do“ liste. Odredite si točno vremensko razdoblje za obavljanje svake stavke. Vodite računa o troškovima, sve što vam se nametne kao trošak, zapišite.

• Napravite listu svih PR tvrtki u gradu, ili području na kojem planirate djelovati

• Dođite do kontakata svih tvrtki

• Kontaktirajte sve potencijalne klijente i dogovorite sastanak

• Izradite power point prezentaciju tvrtke

• Na prvom sastanku s klijentom ponudite 50% nižu cijenu prilikom prve prodaje

Nastavak


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.