Iako nisu pobliže pojasniti detalje dolaska na hrvatsko tržište, nagađa se da bi u prvo vrijeme došli preko nekog manjeg hrvatskog distributera.
– Radi se o ‘manjoj’ tvrtki koja gotovo i nije poznata izvan okvira Bugarske i nisam siguran da oni sa svojim brendovima mogu nešto ozbiljnije napraviti u Hrvatskoj – kazao je Renato Perica, direktor Smokinga, jednog od hrvatskih distributera, koji ima i lanac trgovina duhanskih proizvoda.
TDR: ostat ćemo lider
U Hrvatskoj, osim TDR-a koji drži više od dvije trećine domaćeg duhanskog tržišta, djeluju još tri velike svjetske duhanske tvrtke: Phillip Morris, Japan Tobacco i Imperial s ukupno 90-ak brendova cigareta. Ni jednu od ovih tvrtki nije zabrinula moguća konkurencija iz Bugarske s 20-ak novih brendova. Iz Rovinja poručuju da poštuju konkurenciju.
– TDR ima golemo iskustvo u sučeljavanju s globalnim kompanijama u regiji i u tom poslu smo, zahvaljujući snazi naših brendova, organiziranosti i inovativnosti, uspješni. Naš tržišni udio na regionalnom tržištu veći je, naime, od 25 posto, a u Hrvatskoj, čije je tržište liberalizirano, TDR-ov tržišni udio je 77 posto. Stoga, nema nikakve dvojbe da će TDR i nadalje ostati vodeća regionalna duhanska kompanija – poručuje Kristina Miljavac iz Ureda za odnose s javnošću Adris grupe.
Članak u cijelosti pročitajte na portalu Poslovni.hr