U trećem kvartalu Chevrolet je prodao 117.961 automobil, što predstavlja udio od 2,7%. U rujnu je prodano 44.539 automobila – što je udio od 2,6% na europskom tržištu te predstavlja povećanje od 20% u usporedbi s 2009. godinom.
U 2011. sedam novih modela
– Chevroletova prodaja u 3. kvartalu porasla je 14% u odnosu na razdoblje prije godinu dana, što je očit znak da naša nova ponuda privlačnih minija te malih i kompaktnih automobila nailazi na odličan odaziv – rekao je Wayne Brannon, direktor Chevroletovih europskih operacija.
– U 2011. godini predstavit ćemo čak sedam novih modela i proširiti naš portfelj kako bismo pokrili nove tržišne segmente – dodao je Brannon.
Chevroletova je prodaja osobito rasla u Uzbekistanu, Španjolskoj, Danskoj, Turskoj, Nizozemskoj, Portugalu, Belgiji, Švicarskoj, Austriji i Švedskoj. Na svakom od ovih deset tržišta zabilježeno je dvostruko ili čak trostruko povećanje.
U Rusiji, gdje se tržište polako oporavlja, Chevrolet je zadržao svoju poziciju stranog branda broj jedan s tržišnim udjelom od 6% u prvih devet mjeseci. U trećem kvartalu Chevroletova prodaja u Rusiji poboljšala se za 30% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.
Spark povećao udio na tržištu minija
Svojim novim gradskim automobilom Sparkom Chevrolet je povećao svoj tržišni udio u segmentu minija s 5,9 na 7,4% u Europi te je postao četvrti najprodavaniji brand u ovom segmentu u Europi, prodavši ukupno 94.144 automobila.
U segmentu četverovratnih kompakata, Chevrolet Cruze – koji je ponio titulu AUTOBEST automobila godine 2010. te ima EuroNCAP sigurnosnu ocjenu pet zvjezdica – i dalje je vodeći na tržištu u mnogim zemljama, s udjelom u segmentu u primjerice Španjolskoj od 35%. U toj je zemlji od siječnja do rujna ove godine prodano 5.420 Cruzea.