Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Chevrolet u prva tri kvartala povećao prodaju u Hrvatskoj za 57 posto

Chevrolet u Hrvatskoj u prvih devet mjeseci bilježi rast prodaje od visokih 57,53% u odnosu na isto razdoblje lani (2010. – 2478 automobila; 2009. – 1573 automobila) te sa 8,53% tržišnog udjela zauzima visoko treće mjesto na tržištu osobnih automobila. Chevrolet Europe prodao je od siječnja do rujna 351.308 automobila, što je 31.847 automobila više, ili 10 posto, u usporedbi s prošlom godinom (2009. – 319.461 automobil). Chevroletov udio na europskom tržištu narastao je za 0.24 postotna boda na 2,5%, i to uz povećanje udjela na tržištima 14 europskih država.

Chevrolet u Hrvatskoj u prvih devet mjeseci bilježi rast prodaje od visokih 57,53% u odnosu na isto razdoblje lani (2010. - 2478 automobila; 2009. - 1573 automobila) te sa 8,53% tržišnog udjela zauzima visoko treće mjesto na tržištu osobnih automobila. Chevrolet Europe prodao je od siječnja do rujna 351.308 automobila, što je 31.847 automobila više, ili 10 posto, u usporedbi s prošlom godinom (2009. - 319.461 automobil). Chevroletov udio na europskom tržištu narastao je za 0.24 postotna boda na 2,5%, i to uz povećanje udjela na tržištima 14 europskih država.

U trećem kvartalu Chevrolet je prodao 117.961 automobil, što predstavlja udio od 2,7%. U rujnu je prodano 44.539 automobila – što je udio od 2,6% na europskom tržištu te predstavlja povećanje od 20% u usporedbi s 2009. godinom.

U 2011. sedam novih modela

– Chevroletova prodaja u 3. kvartalu porasla je 14% u odnosu na razdoblje prije godinu dana, što je očit znak da naša nova ponuda privlačnih minija te malih i kompaktnih automobila nailazi na odličan odaziv – rekao je Wayne Brannon, direktor Chevroletovih europskih operacija.

– U 2011. godini predstavit ćemo čak sedam novih modela i proširiti naš portfelj kako bismo pokrili nove tržišne segmente – dodao je Brannon.

Chevroletova je prodaja osobito rasla u Uzbekistanu, Španjolskoj, Danskoj, Turskoj, Nizozemskoj, Portugalu, Belgiji, Švicarskoj, Austriji i Švedskoj. Na svakom od ovih deset tržišta zabilježeno je dvostruko ili čak trostruko povećanje.

U Rusiji, gdje se tržište polako oporavlja, Chevrolet je zadržao svoju poziciju stranog branda broj jedan s tržišnim udjelom od 6% u prvih devet mjeseci. U trećem kvartalu Chevroletova prodaja u Rusiji poboljšala se za 30% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.

Spark povećao udio na tržištu minija

Svojim novim gradskim automobilom Sparkom Chevrolet je povećao svoj tržišni udio u segmentu minija s 5,9 na 7,4% u Europi te je postao četvrti najprodavaniji brand u ovom segmentu u Europi, prodavši ukupno 94.144 automobila.

U segmentu četverovratnih kompakata, Chevrolet Cruze – koji je ponio titulu AUTOBEST automobila godine 2010. te ima EuroNCAP sigurnosnu ocjenu pet zvjezdica – i dalje je vodeći na tržištu u mnogim zemljama, s udjelom u segmentu u primjerice Španjolskoj od 35%. U toj je zemlji od siječnja do rujna ove godine prodano 5.420 Cruzea.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.