Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Coca-Cola HBC obvezala se na postizanje nulte stope emisije stakleničkih plinova do 2040. godine

Coca-Cola HBC jedna je od prvih tvrtki koja se obvezala na dostizanje znanstveno utemeljenih ciljeva te ih i ostvarila.

Coca-Cola HBC danas je objavila predanost postizanju nulte stope emisije stakleničkih plinova u cijelom svom lancu vrijednosti do 2040. godine.

Do 2030. godine tvrtka će smanjiti stopu emisija za 25 % u cijelom svom lancu vrijednosti u opsezima 1, 2 i 3, uz daljnje smanjenje od 50 % u idućem desetljeću u sklopu postojećeg, znanstveno utemeljenog cilja. Kako bi riješila problem 90 % emisija u opsegu 3 koje nastaju djelovanjem trećih strana, Coca-Cola HBC proširit će svoju sadašnju suradnju s dobavljačima.  Tamo gdje emisije stakleničkih plinova neće biti moguće u potpunosti ukloniti, tvrtka će ih umanjiti ulaganjem u ostale mjere za zaštitu klime.

Komentirajući objavu, Zoran Bogdanović, glavni izvršni direktor Coca-Cole HBC navodi:  „Ova je obveza konačno odredište putovanja koje smo započeli prije mnogo godina. U potpunosti je usklađeno s našom filozofijom da podržimo društveno-gospodarski razvoj zajednica u kojima djelujemo i ostvarimo pozitivniji utjecaj na okoliš. Oboje je ključno za naš budući rast. Iako još nemamo sve odgovore, naš plan, dosadašnja postignuća i partnerski pristup ulijevaju nam pouzdanje da ćemo uspjeti.”

Jasan plan

Kako bi ostvarila svoj cilj, tvrtka Coca-Cola HBC će:

  • uložiti 250 milijuna eura do 2025. godine u inicijative za smanjenje emisija
  • nastaviti dekarbonizirati poslovanje prelaskom na električnu energiju isključivo iz obnovljivih izvora i korištenjem niskougljičnih izvora energije pomoću neprestanih poboljšanja i inovacija u području energijske učinkovitosti
  • ubrzati svoj put prema kružnom pristupu upotrebi ambalaže uz nižu stopu emisije CO2, povećanim korištenjem reciklirane plastične ambalaže (rPET), primjenom opcija koje omogućuju višekratno punjenje i opcija bez ambalaže te uklanjanjem plastike u sekundarnoj ambalaži
  • opskrbiti kupce energijski učinkovitim i ekološki prihvatljivim hladnjacima
  • smanjiti emisije iz sastojaka poljoprivrednog podrijetla
  • provesti program Green Fleet kojim se prelazi na vozila koja ispuštaju niske razine CO2 ili ga uopće ne ispuštaju.

Osim toga, Coca-Cola HBC uvela je ciljeve smanjenja emisije CO2 kao jedan od elemenata u svojim dugoročnim poticajnim planovima.

Značajna postignuća

Coca-Cola HBC jedna je od prvih tvrtki koja se obvezala na dostizanje znanstveno utemeljenih ciljeva te ih i ostvarila. U proteklom desetljeću tvrtka je prepolovila svoje izravne emisije, a plan smanjenja emisija CO2 do 2030. već je potvrđen i odobren u skladu s nastojanjem da se porast globalne temperature ograniči na 1,5 °C iznad razine prije industrijske revolucije.

U ožujku 2021. godine Coca-Cola HBC peti je put u posljednjih sedam godina ocijenjena najodrživijim svjetskim proizvođačem napitaka prema Dow-Jonesovu indeksu održivosti, ostvarivši najbolji rezultat do sad. Također je uvrštena među najodrživije tvrtke na ljestvicama ekološkoga, društvenoga i korporacijskoga upravljanja kao što su CDP, MSCI ESG i FTSE4Good. 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.