Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Coca-Cola Hellenic – stvaranje vrijednosti za dobrobit društva

coca cola
Unapređivanje učinkovitosti uz smanjenje štetnoga učinka na okoliš

Skupina Coca-Cola Hellenic (Coca-Cola HBC AG), koja je prema prodajnim rezultatima drugi po veličini punioničar proizvoda tvrtke The Coca-Cola Company u svijetu, objavila je cjelovito izvješće o održivosti za 2014. godinu pod nazivom „Lijepo je podijeliti uspjeh – gradimo povjerenje i širimo radost“. To je treće cjelovito izvješće koje je tvrtka objavila i prvo u kojemu izvješćuje o svim vidovima poslovanja, upravljanja i održivosti, odajući priznanje odnosima i partnerstvima ključnim za njezin uspjeh.

Glavni izvršni direktor Skupine Coca-Cola Hellenic Dimitris Lois tim je povodom izjavio: „Svjesni smo da je naš uspjeh itekako povezan s kupovnom moći i blagostanjem u životu potrošača i zajednice u kojoj poslujemo. Već više od deset godina u našemu poslovanju neprestano podižemo standarde odgovornosti i održivosti te gradimo povjerenje stvarajući vrijednost za sve naše dionike. Osim financijskih rezultata ta vrijednost sve više podrazumijeva i druge čimbenike poput zaštite okoliša i društvene odgovornosti, ugleda u zajednici, uključenosti dionika i ulaganja u profesionalni razvoj naših zaposlenika. Svi ti čimbenici doprinose stabilnosti našega poslovanja.“

Skupina Coca-Cola Hellenic nastoji stvoriti vrijednost rezultatima postignutim zahvaljujući najvišoj razini kvalitete, učinkovitosti i pažnje. Na ovome mjestu iznosimo sljedeće podatke o postignućima u 2014. godini:

• prodano je 2 milijarde jediničnih sanduka s proizvodima
• opskrbljeno je 589 milijuna potrošača
• imali smo 2,1 milijun kupaca u 28 država
• tvrtka je izravno zapošljavala 36 362 zaposlenika, a unutar njezina lanca vrijednosti zaposleno je još 600 000 ljudi
• u društvene je projekte uloženo 8,7 milijuna eura
• u društvene projekte i projekte zaštite okoliša uloženo je 31 296 volonterskih sati
• vodeni otisak smanjen je za 18,4 milijarda litara
• ugljični otisak smanjen je na 718 766 tona
• stopa oporabe ambalažnoga otpada iznosila je 73 %
• oporabljeno je 91 % otpada nastaloga u proizvodnji.

Tri su ključna područja na koja smo se u 2014. godini usredotočili: promicanje zdravlja i tjelesne spreme, smanjenje utjecaja našega poslovanja na okoliš i pomoć lokalnoj zajednici. Neka su od najvažnijih postignuća sljedeća:

Zdravlje i tjelesna sprema

• 1,6 milijuna aktivnih sudionika u projektima za promicanje sporta i tjelesne spreme
• od 2015. godine na svim su tržištima dostupna pića s manje kalorija i bez kalorija
• dobrovoljno smo na prednju stranu pakiranja postavili podatke o kalorijskoj vrijednosti proizvoda

Smanjenje utjecaja na okoliš

• ukupna je apsolutna vrijednost ispuštanja ugljikova dioksida smanjena za 7,8 % u odnosu na 2013. godinu
• uložili smo 5,8 milijuna eura u projekte zaštite voda u više od 20 država te smo time očuvali 1,1 milijun kubičnih metara vode
• osam je naših proizvodnih pogona dobilo zlatni europski certifikat za zaštitu i očuvanje vodnoga bogatstva
• u projekte za očuvanje energije uloženo je 4,3 milijuna eura te je potrošnja energije smanjena za 300 milijuna megadžula (MJ)

Pomoć lokalnoj zajednici

• 8,7 milijuna eura (2,5 % dobiti prije oporezivanja) uloženo je u društvena partnerstva i projekte koji se bave problemima zaštite okoliša i društvenim problemima
• 2,4 milijuna eura uloženo je u izobrazbu mladih kako bi se povećali njihovi izgledi za zapošljavanje te u potporu ženama poduzetnicama
• više od 30 000 volonterskih sati uloženo je u pružanje pomoći zajednicama kojima je pomoć bila potrebna, a onima koje su pretrpjele posljedice elementarnih nepogoda također je pružena pomoć u novcu i u naravi

Skupina Coca-Cola Hellenic je 2014. zauzela prvo mjesto među proizvođačima pića uvrštenim u Dow-Jonesov svjetski i europski indeks održivosti, a u FTSE4Good indeks je uvrštena od 2001. godine kad je taj indeks pokrenut. Organizacija Carbon Disclosure Project (CDP) Skupini Coca-Cola Hellenic dodijelila je ocjenu „A“ te mjesto u indeksu koji obuhvaća vodeće tvrtke u prilagodbi poslovanja klimatskim promjenama (Global Climate Performance Leadership Indeks).

Izvješće „Lijepo je podijeliti uspjeh – gradimo povjerenje i širimo radost“ sastavljeno je prema uputama Međunarodnoga vijeća za cjelovito izvješćivanje (International Integrated Reporting Council, IIRC) te u skladu sa smjernicama za izvješćivanje GRI 3.1. Svjetske inicijative za izvješćivanje (Global Reporting Initiative). Tim je izvješćem ispunjena obveza Skupine Coca-Cola Hellenic o izvješćivanju o napretku postignutom u deset područja određenih UN-ovim Svjetskim sporazumom, UN-ovom Inicijativom za upravljanje vodnim bogatstvom (CEO Water Mandate) i UN-ovim Poslovnim forumom za brigu o klimatskim promjenama (Caring for Climate Business Forum).


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.