Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Creative Europe usmjerit će 2,2 mlrd. eura prema kulturnom sektoru i kreativnosti

Communicating Europe 2021 naziv je razgovora u kojem su u suradnji Europskoga parlamenta i Dana komunikacija 25. studenog sudjelovali Jaume Duch Guillot, glasnogovornik i generalni direktor komunikacija Europskoga parlamenta, i Kristina Laco…

Communicating Europe 2021 naziv je razgovora u kojem su u suradnji Europskoga parlamenta i Dana komunikacija 25. studenog sudjelovali Jaume Duch Guillot, glasnogovornik i generalni direktor komunikacija Europskoga parlamenta, i Kristina Laco, direktorica Komunikacijskog ureda Colić, Laco i partneri te članica Uprave HURA-e, te se dotakli ključnih pitanja krizne komunikacije, prilagođavanja komunikacijskih strategija te planova za budućnost Europskoga parlamenta.

U dinamičnom razgovoru glasnogovornik i generalni direktor komunikacija Europskoga parlamenta objasnio je način na koji funkcioniraju njihovi komunikacijski kanali koji povezuju zastupnike Europskoga parlamenta i građane diljem Europe, a podsjetio je i na izjavu predsjednika EP-a Davida Sassolija da pandemija ne može stati na put demokraciji, što je postao svojevrsni moto Europskoga parlamenta i dodatno istaknuo njihovu veliku odgovornost prema građanima kako u postupcima tako i u komunikaciji.

Jaume Duch Guillot naglasio je da je u prvim mjesecima pandemije – u skladu sa stavom koji su istovremeno isticali predstavnici komunikacijske industrije u Hrvatskoj – bilo važno sve komunikacijske kanale držati otvorenima jer su sve oči, u očekivanju, bile usmjerene prema Bruxellesu. Među najvažnijim uvidima iz prilagođavanja komunikacije okolnostima Duch Guillot istaknuo je vrijednost događanja koja su se prije trebala odvijati isključivo uživo, no pretvorila su se u hibridna te na taj način otklonila geografske zapreke za sudjelovanje i uspješno uključila više sudionika.

Na pitanje Kristine Laco o podršci kreativnoj i komunikacijskoj industriji, Jaume Duch Guillot istaknuo je da se Europski parlament izborio za 2,2 milijarde eura više za program Kreativna Europa u sklopu idućeg Višegodišnjeg financijskog okvira EU-a 2021 – 2017. Ovaj je program podrška kreativnom i kulturnom sektoru, a njime je obuhvaćena i komunikacijska industrija. Osim toga, podsjetio je i na paket od 750 milijardi eura koji će se tijekom sljedeće dvije do tri godine rasporediti u zemljama članicama EU-a radi lakšega nošenja s posljedicama pandemije.

Uz projekt osnaživanja zajednice #StrongerTogetherEU, istaknuo je i vrijednost Ureda Europskoga parlamenta u Zagrebu: njihova je komunikacijska važnost, tvrdi, u tome što uspješno komunikaciju Europskoga parlamenta prilagođavaju nacionalnim posebnostima i prioritetima.

Cijeli razgovor i dalje je dostupan na Facebook stranicama Dana komunikacija i Europskoga parlamenta.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.