Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Croatia osiguranje napravilo je najbolji digitalni vanjski oglas u Europi

Brigometar je jedinstveni interaktivni oglas pokretan umjetnom inteligencijom. 

Europsko udruženje za digitalni marketing (IAB Europe) proglasilo najnaprednije projekte u prošloj godini. Brigometar, koji je Croatia osiguranje kreiralo u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey i Go2Digital-om, proglašen je najboljim europskim projektom digitalnog vanjskog oglašavanja. Brigometar je jedinstveni interaktivni oglas pokretan umjetnom inteligencijom. 

Brigometar je na natjecanju MIXX Europe nagrađen zlatom za digitalno vanjsko oglašavanje te srebrom u kategoriji Virtualna i proširena stvarnost. Cilj Brigometra bio je osvijestiti važnost brige za mentalno zdravlje uslijed porasta uz to vezanih problema kao posljedice pandemije i potresa.  

Istraživanja o mentalnome zdravlju provedena u Hrvatskoj tijekom pandemije i nakon potresa pokazala su porast problema mentalnog zdravlja u usporedbi s prethodnom godinom, ali i u usporedbi s ostatakom Europe. Prema njima, 50 posto građana Hrvatske bori se s anksioznošću, od čega njih 20 posto s jakom ili izrazito jakom anksioznošću, no o tim se problemima i dalje gotovo uopće ne govori. 

Tako je nastalo Brigometar, digitalni citylight s ugrađenim kamerama i softverima baziranima na umjetnoj inteligenciji koji analiziraju mišiće lica. Koristili su Google face mesh i automatic facial emotion recognition (FER) softvere i algoritme koji su, uz pomoć strojnog učenja, analizirali mišiće lica i identificirali kombinacije osam emocija definiranih kao emocije brige. 

Prolaznici bi stali ispred oglasa i dali svoj pristanak čekajući pet sekundi nakon čega bi započelo skeniranje lica, a oni najzabrinutiji dobili su besplatan preventivni zdravstveni pregled u Croatia poliklinici u Zagrebu. 

Nekad su ljudi čitali oglase, a danas i oglasi čitaju ljude”, izjavila je Marija Jakeljić, direktorica marketinga Croatia osiguranja.  

Brigometar dokazuje da hrvatska oglasna industrija posjeduje znanje, kreativnost i tehnologiju koja u nekim segmentima prestiže i najrazvijenija europska tržišta”, rekao je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey. 

“Hrvatska danas ima jednu od najsuvremenijih mreža za vanjsko digitalno oglašavanje u Europi. Hrvatski oglašivači očito znaju iskoristiti sve što im Go2Digital pruža”, rekao je Dean Udatny, direktor marketinga Go2Digitala. 

Za vrijeme trajanja kampanje događalo se da ljudi stoje u redu i čekaju kako bi izmjerili svoju brigu. Trećina prolaznika stala je ispred Brigometra, što znači da je brigu izmjerilo osam posto urbane hrvatske populacije, a u Croatia poliklinikama obavljeno je 31,22 posto više preventivnih zdravstvenih pregleda. 


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.