Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

D-Talk otkrio kome i kako komunicirati putem TikToka, Snapchata i ostalih platformi

Nakon uspješnog predstavljanja u Sloveniji, prvi D-talk održan je i u Zagrebu, a veliki interes pokazao nam je zanimanje za tematikom koja polako dobiva zamah u digitalnoj industriji.

Nakon uspješnog predstavljanja u Sloveniji, prvi D-talk održan je i u Zagrebu, a veliki interes pokazao nam je zanimanje za tematikom koja polako dobiva zamah u digitalnoj industriji.

Činjenica da TikTok ima preko 1,1 milijardi aktivnih korisnika u više od 154 zemlje svijeta te ta ista publika komunicira na čak 75 različitih jezika, govori nam da je vertikalni format gotovo pa i zamijenio dosadašnje standardne dimenzije. Kad toj činjenici pridodamo i onu koja kaže da korisnici u prosjeku na TikToku provedu čak 52 minute dnevno, dolazimo do zaključka da je ovo platforma kojoj treba posvetiti više pažnje no što mnoge kompanije zapravo posvećuju.

U prvom dijelu konferencije posjetitelji su upoznati s TikTokom i vertikalnim video formatom, a Domen Dan Gaiman, direktor agencije DD studios napomenuo je: “Video format koji je nekad bio popularan i trajao između 2 i 3 minute, danas zamjenjuje vertikalni format s trajanjem od 15 do 20 sekundi, a unatoč zabludi da je TikTok društvena mreža za mlade na kojoj se zabavlja uz ples i popularnu glazbu, statistika govori suprotno. Najbrže rastuća publika na ovoj društvenoj mreži je upravo ona starosti od 25 do 29 godina“. Nadodao je i da u današnje vrijeme nije važna oprema jer svatko s dobrim mobilnim uređajem i idejom može kreirati odličan video, koji uz pomno planiranje i strategiju može doseći široku publiku, nevezano uz broj pratitelja (followera) pojedinog profila.

Na pozornici mu se pridružio i redatelj Matej Rimanić, čiji video je među više od 70.000 prijavljenih radova izabran kao najbolji TikTok kratki video na Filmskom festivalu u Cannesu. Matej je s publikom podijelio vlastite savjete, od kojih je naglasio onaj da je manje više i nadodao da je važno odabrati pravu glazbu, jer upravo je glazba ta koja na videu može usmjeriti emocije. Pogledajte Matejev dobitni video ovdje.

Predstavnica partnera konferencije, Ilijana Banjac, Client Partner for Snapchat, Httpool by Aleph prisutne je upoznala sa Snapchatom te naglasila kako je glavni fokus spomenute društvene mreže zapravo kreiranje smislenih konekcija s publikom, koju čine većinom generacija Z. Mlađa publika od 13 do 25 godina putem Snapchata komunicira pretežito sa zatvorenim krugom ljudi prijatelja i obitelji, no unatoč tome, Snapchat se pokazao kao odlično mjesto za promociju brendova upravo toj publici. Iako brojke pokazuju kako čak 70% korisnika čini gen Z u Hrvatskoj, u porastu je i broj starije publike.

Sadržaj vertikalnog formata zauzima naše male ekrane gotovo većinu vremena provedenog na mobilnim uređajima, što znači i prilagodbu u kreiranju sadržaja, za sve oni koji žele dosegnuti novu publiku, na jedan pomalo drugačiji način. „Iako TikTok trenutno u Hrvatskoj ne omogućuje oglašavanje putem svoje platforme, pitanje vremena je kada će ti oglasi postati dostupni. Do tad, brendovi moraju i zaista mogu postati kreativni kako bi svoje proizvode i usluge plasirali publici koju čini gotovo 1.200.000 korisnika u Hrvatskoj.“ nadodao je Aljaž Peklaj, partner i strateški direktor agencije bold.group, koji je ujedno predstavio i globalne primjere dobre prakse.

Nakon zanimljivog i interaktivnog programa održao se i okrugli stol na temu „Kako iskoristiti vertikalni format“ i pod moderatorskom palicom Aljaža Peklaja mogli smo čuti zanimljive priče iz prakse. Na okruglom stolu sudjelovali su: Tihana Sedlar Krauz, Social Media Coordinator & esports manager, Hrvatski Telekom; Matej Lončarić, Director od Video operations & Media Brands: JoomBoos & Miss7, 24sata; Dunja Kaludjerović, Social & Advocacy Specialist Makeup Adria-Balkan HUB, L’Oréal; Maja Šplajt, Digital Media Director, Real Grupa te Vedran Petranović, Head of Growth, Sofascore.


Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.