Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

DEICHMANN trgovina obućom prošle je godine u Hrvatskoj prodala 1,73 milijuna pari obuće

DEICHMANN trgovina obućom u Hrvatskoj je podružno društvo kompanije DEICHMANN SE. Ona je tržišni lider u maloprodaji obuće u Njemačkoj i Europi

S rastom prometa na oko 334 milijuna kuna (prethodna godina: 328 milijuna kuna), DEICHMANN trgovina obućom započinje svoju dvanaestu poslovnu godinu u Hrvatskoj. To predstavlja povećanje od oko 1,8 posto u odnosu na 2017. godinu i potvrđuje status tržišnog lidera kompanije u Hrvatskoj.

I u broju prodanih parova cipela DEICHMANN je zabilježio blagi porast od oko 30.000 pari na 1,73 milijuna pari obuće (2017. godine: 1,7 milijuna). Krajem 2018. godine DEICHMANN, kao i prethodne godine, u Hrvatskoj ima 37 trgovina i upošljava 273 djelatnika.

„Radujemo se što možemo zadržati poziciju tržišnog lidera među maloprodajnim lancima cipela u Hrvatskoj”, kaže Boris Kopić, direktor DEICHMANN trgovina obućom. „Ovaj dobar rezultat ujedno je poticaj i obveza da nastavimo dosljedno prilagođavati našu ponudu i uslugu potrebama naših kupaca i ponuditi im najbolje cipele po najboljoj cijeni”, nastavlja Boris Kopić.

DEICHMANN grupacija s najvećom akvizicijom u povijesti kompanije

DEICHMANN trgovina obućom u Hrvatskoj je podružno društvo kompanije DEICHMANN SE. Ona je tržišni lider u maloprodaji obuće u Njemačkoj i Europi. U prošloj poslovnoj godini, 2018., ostvarila je bruto promet od 5,8 milijardi eura (neto 5 milijardi eura) u 25 europskih zemalja i SAD-u. Time porast prometa s valutnom korekcijom iznosi 2 posto. U 2018. godini u svijetu je prodano 178 milijuna pari cipela – gotovo jedan posto više nego prethodne godine. DEICHMANN grupacija u inozemstvu ostvaruje 60 posto svog prometa. Na dan 31.12.2018. godine grupacija je imala 4.053 filijala (2017. godina: 3.989), te 40 online trgovina (2017. godina: 36) i zapošljavala 40.698 djelatnika (2017. godina: 39.564).

„Godina 2018. bila je vrlo teška za modno tržište u Europi. Prvenstveno, konstantno toplo vrijeme imalo je negativan utjecaj na razvoj”, rekao je Heinrich Deichmann, predsjednik Upravnog odbora DEICHMANN SE. Protekla godina je i za DEICHMANN grupaciju bila izazovna. Pored hirovitih vremenskih prilika, poduzeće se suočilo i s većom konkurencijom online trgovaca i modnih firmi s asortimanom cipela. „Pod tim uvjetima uspješno smo održali stabilnost grupacije i ostvarili rast suprotno trendu industrije“, rekao je Deichmann.

Ulaganja na rekordno visokoj razini: Početci u Kini i na Arapskom poluotoku

U kontekstu ove ekonomske polazne točke, na dnevnom redu za 2019. godinu također su i sveobuhvatni planovi rasta. Planirana ulaganja za cijelu grupaciju iznose 285 milijuna eura i time su na rekordnoj razini. Ulaganja će biti usmjerena na modernizaciju mreže filijala i otvaranje novih trgovina u stacionarnom sektoru, ali i na internacionalizaciju i digitalizaciju.

Grupacija otvara novo poglavlje svojim angažmanom na Bliskom istoku. U Dubaiju će se ovog ljeta otvoriti prva DEICHMANN filijala – prvi put u povijesti kompanije s franšiznim partnerom, AZADEA grupacijom. Osim toga, kompanija će u prvoj polovini 2019. godine početi svoje poslovanje u Kini i tamo preko platforme T-Mall Global na internetu ponuditi izbor svog asortimana. Početkom travnja DEICHMANN je otvorio svoju prvu trgovinu u Latviji. Za tekuću godinu planiran je ulazak na tržište u Estoniji s DEICHMANN-ovim konceptom. Dalje se internacionalizira i format MyShoes, koji je trenutačno zastupljen u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj: prve filijale upravo su otvorene u Poljskoj.

Rast u SAD-u

Već je izvršena akvizicija poduzeća u SAD-u. Tamo je DEICHMANN grupacija preuzela KicksUSA. Osnovana 2002. godine u Philadelphiji, KicksUSA trenutačno ima 64 filijale na istočnoj obali, prvenstveno u gradovima Philadelphiji, New Yorku i saveznoj državi New Jerseyju, kao i jednu online trgovinu. U budućnosti će filijale podmarki poslovati pod markom SNIPES. SNIPES je dio DEICHMANN grupacije od 2011. godine i od tada se kontinuirano širi.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.