Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Deloitte: Mercator i Delta gledaju u leđa Agrokorovoj maloprodaji

Agrokorova maloprodaja, Konzum i Idea, sa 2,67 milijardi eura konsolidiranih prihoda od prodaje najveća su maloprodajna grupa u Adria regiji u 2009., objavio je danas Deloitte u svojoj regionalnoj analizi sektora maloprodaje u prošloj godini. Na drugom mjestu je grupa Mercator s konsolidiranim regionalnim prihodima od 2,64 milijarde eura, dok je treći maloprodajni igrač u Adria regiji srpski trgovački lanac Delta Maxi s nešto više od milijardu eura prihoda.

Agrokorova maloprodaja, Konzum i Idea, sa 2,67 milijardi eura konsolidiranih prihoda od prodaje najveća su maloprodajna grupa u Adria regiji u 2009., objavio je danas Deloitte u svojoj regionalnoj analizi sektora maloprodaje u prošloj godini. Na drugom mjestu je grupa Mercator s konsolidiranim regionalnim prihodima od 2,64 milijarde eura, dok je treći maloprodajni igrač u Adria regiji srpski trgovački lanac Delta Maxi s nešto više od milijardu eura prihoda.

Riječ je o plasmanu na temelju rezultata poslovanja koje su tijekom 2009. postigli Konzum u Hrvatskoj i BiH, Tisak, srpska Idea i bosanski TPDC, rečeno je na predstavljanju.

Tri kompanije drže dvije trećine tržišta

Na drugom mjestu je grupa Mercator s konsolidiranim regionalnim prihodima od 2,64 milijarde eura, dok je treći maloprodajni igrač u Adria regiji srpski trgovački lanac Delta Maxi s nešto više od milijardu eura prihoda.

Ove tri kompanije čine gotovo dvije trećine ukupnih prihoda maloprodaje na listi deset najvećih trgovačkih lanaca u Adria regiji koja obuhvaća Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Makedoniju i Crnu Goru, istaknuo je Slaven Ćurić iz Deloitte-a.

Ćurića pogledajte na ProfitirajTV

U odnosu na 2008. prihodi od prodaje Agrokorove maloprodaje u Adrija regiji porasli su dva posto, dok je Mercator u istom razdoblju zabilježio pad prihoda od dva posto.

Konzum i dalje uvjerljiv u Hrvatskoj, Plodine rasle 14 posto

Najveći maloprodajni lanac u Hrvatskoj je Konzum s nešto više od 1,54 milijardi eura prihoda od prodaje (četiri posto manje nego u 2008.).

Slijede Plodine s prihodima od prodaje od 310 milijuna eura (rast od 14 posto), dok je treće mjesto zauzeo Metro Cash&Carry s 302 milijuna eura prihoda od prodaje (pad od 10 posto), a zatim slijede Mercator – H i Kaufland.

Osim vodeće pozicije u Hrvatskoj prema prihodima od prodaje u 2009. godini Konzum je s 220.281 četvornih metara prodajne površine i 628 trgovina, i po tim kriterijima vodeći na hrvatskom tržištu. Iza Konzuma slijede Mercator-H i Plodine.

Očekuje se širenje prema Bugarskoj i Albaniji

Ćurić je ukazao i na sve snažniji porast diskontnih trgovačkih lanaca. Tako su u protekle dvije godine diskontni trgovci poput Lidla ili Kauflanda nastavili otvarati svoje diskonte u Hrvatskoj i Sloveniji, a u budućnosti se može očekivati daljnje širenje diskontnih trgovačkih lanaca i u druge države Adria regije.

Čurić je također istaknuo i kako Adria regija nije više dovoljna za najveće maloprodajne lance pa se očekuje širenje prema Bugarskoj i Albaniji.

39 posto Hrvata kupuje trgovačke marke

Istraživanje koje je proveo Ipsos Puls o trgovačkim robnim markama pokazalo je da u Hrvatskoj 39 posto potrošača kupuje trgovačke robne marke, pri čemu je najpopularnija Konzumova robna marka K-Plus. Davor Tolić iz agencije Ipsos Puls je rekao, kako je Hrvatska vodeća u regiji prema korišrtenju trgovačkih brendova.

Tolića pogledajte na ProfitirajTV


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.