Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr
Marketing pitanja

Blog zona

Deset ideja za kreiranje promotivnog sadržaja

Obzirom na mogućnosti društvenih mreža i interneta općenito, mnogi poslovni subjekti kontinuirano nastoje kreirati nove i zanimljive sadržaje za ciljnu skupinu. Ponekad ostanu i bez ideja, jer se kroz godinu iscrpe svi važniji međunarodni praznici, objave novosti vezano za asortiman ili novu ponudu usluga, prođe kroz sve vremenske prilike i godišnja doba ili se po stoti put osvrne na vikend ili ponedjeljak…

Ovdje je deset ideja za kreiranje promotivnog sadržaja, a odgovarajući na marketinška pitanja moguće je iznjedriti još pokoji atraktivan sadržaj koji možda još niste iskoristili. Sadržaj naravno treba još osmisliti i kreirati u skladu s komunikacijskim ciljevima organizacije i prezentirati kroz željene komunikacijske kanale:

1.    Je li bilo novih zapošljavanja ili dodatnih edukacija zaposlenika?
2.    Jeste li dobili neki novi značajan projekt ili novog klijenta?
3.    Jesu li zaposlenici prošli uspješan put od pripravnika do stručnjaka u djelatnosti?
4.    Održavate li uskoro neko stručno predavanje na kongresu ili sastanku nekog strukovnog udruženja?
5.    Jeste li primili neku nagradu?
6.    Sudjeluje li netko od zaposlenika (ili cijela tvrtka) u humanitarnom radu ili drugim projektima društveno odgovornog poslovanja?
7.    Jeste li značajno i kvalitetno proširili svoje usluge?
8.    Jeste li sponzori nekim uspješnim događajima?
9.    Jeste li mentori studentima u vašoj djelatnosti?
10.    Jeste li riješili neki veći izazov u svojoj branši?

Ako organizacija nema pozitivan odgovor niti na jedno od ovih pitanja, svakako u 2015. godini treba razmisliti u kojem smjeru se razvija i kakva budućnost je očekuje.

[email protected]
www.poduzetnica.blogspot.com


Edukacija

Nitko ne voli neuspjehe pa ni uspješni poduzetnici, razlika je samo u tome što oni znaju da je neuspjeh dio procesa poslovnog uspjeha.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Ljudski resursi

Freelance poslovi u digitalnom marketingu nikada nisu bili isplativiji i traženiji nego danas.

Komentari

Vjerojatno široj javnosti nije jasna situacija oko TikToka i zašto SAD “kompliciraju” oko jedne aplikacije.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.