Obzirom na mogućnosti društvenih mreža i interneta općenito, mnogi poslovni subjekti kontinuirano nastoje kreirati nove i zanimljive sadržaje za ciljnu skupinu. Ponekad ostanu i bez ideja, jer se kroz godinu iscrpe svi važniji međunarodni praznici, objave novosti vezano za asortiman ili novu ponudu usluga, prođe kroz sve vremenske prilike i godišnja doba ili se po stoti put osvrne na vikend ili ponedjeljak…
Ovdje je deset ideja za kreiranje promotivnog sadržaja, a odgovarajući na marketinška pitanja moguće je iznjedriti još pokoji atraktivan sadržaj koji možda još niste iskoristili. Sadržaj naravno treba još osmisliti i kreirati u skladu s komunikacijskim ciljevima organizacije i prezentirati kroz željene komunikacijske kanale:
1. Je li bilo novih zapošljavanja ili dodatnih edukacija zaposlenika?
2. Jeste li dobili neki novi značajan projekt ili novog klijenta?
3. Jesu li zaposlenici prošli uspješan put od pripravnika do stručnjaka u djelatnosti?
4. Održavate li uskoro neko stručno predavanje na kongresu ili sastanku nekog strukovnog udruženja?
5. Jeste li primili neku nagradu?
6. Sudjeluje li netko od zaposlenika (ili cijela tvrtka) u humanitarnom radu ili drugim projektima društveno odgovornog poslovanja?
7. Jeste li značajno i kvalitetno proširili svoje usluge?
8. Jeste li sponzori nekim uspješnim događajima?
9. Jeste li mentori studentima u vašoj djelatnosti?
10. Jeste li riješili neki veći izazov u svojoj branši?
Ako organizacija nema pozitivan odgovor niti na jedno od ovih pitanja, svakako u 2015. godini treba razmisliti u kojem smjeru se razvija i kakva budućnost je očekuje.