Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

„Digital Trust Insights“ prepoznalo je 10 prilika za izgradnju povjerenja organizacija u digitalno

Istraživanje Digital Trust Insights prerađeno je izdanje istraživanja o globalnom stanju informacijske sigurnosti Global State of Information Security® Survey – GSISS, PwC-ovog globalnog istraživanja koje je 20 godina predstavljalo pouzdan alat za snalaženje u turbulentnom okruženju kibernetičkih rizika.

U poslovnoj zajednici koja se sve više oslanja na tehnologiju i koja je karakterizirana međusobnom povezanošću, poduzeća su dužna poduzeti nužne korake za upravljanje digitalnim rizicima. Unatoč važnosti zaštite od kibernetičkih prijetnji, PwC-ovo istraživanje o povjerenju u digitalno Digital Trust Insights pokazalo je kako su poduzeća svih veličina jednako nespremna riješiti ove prijetnje i zaštititi sebe i svoje kupce.

Istraživanje Digital Trust Insights prerađeno je izdanje istraživanja o globalnom stanju informacijske sigurnosti Global State of Information Security® Survey – GSISS, PwC-ovog globalnog istraživanja koje je 20 godina predstavljalo pouzdan alat za snalaženje u turbulentnom okruženju kibernetičkih rizika. Ovogodišnje istraživanje predstavlja stajališta 3.000 poslovnih lidera na 81 teritorija i brojnih industrijskih sektora.

Neki od najznačajnijih zaključaka istraživanja su:

  • Tek 53 % poduzeća provodi proaktivno upravljanje rizicima „u potpunosti od samog početka“ svoje digitalne transformacije.
  • Samo mali broj poduzeća (23 %), čak i onih koja ostvaruju prihode veće od 100 milijuna dolara, planira uskladiti mjere opreza na području sigurnosti s poslovnim cijevima.
  • Samo 27 % rukovoditelja vjeruje kako uprave njihovih organizacija dobivaju odgovarajuće podatke nužne za upravljanje kibernetičkim rizicima i rizicima povezanim sa zaštitom privatnosti.
  • Manje od polovine poduzeća s prihodima većim od 100 milijuna dolara u ključnim sektorima diljem svijeta kaže kako je u potpunosti spremno za usklađivanje s Općom uredbom o zaštiti podataka koja je stupila na snagu u svibnju 2018. godine.
  • Iako 81 % rukovoditelja smatra Internet stvari (IoT) ključnim za svoje poslovanje, samo 39 % je vrlo uvjereno kako je uspostavilo dovoljno kontrola u pogledu „povjerenja u digitalno“ prilikom njihovog usvajanja.

Povjerenje u ljude, procese i tehnologiju ključno je za izgradnju sigurnog digitalnog svijeta. Umjesto da samo ublažavaju rizike, tvrtke moraju pažljivo uklopiti i uskladiti pitanja kibernetičke sigurnosti u svoje poslovne strategije. Tvrtke mogu steći komparativnu prednost ako postanu pružatelji usluga od povjerenja u pogledu sigurnosti, zaštićenosti, pouzdanosti, zaštite privatnosti i etičnosti u postupanju s podacima.

Sean Joyce, voditelj usluga vezanih za kibernetičku sigurnost i zaštitu privatnosti u PwC-u u SAD komentira:

„Vizija PwC-ove grupe za usluge kibernetičke sigurnosti i privatnosti je pomoći izgraditi povjerenje u digitalnom svijetu kojeg pokreću podaci. Prioriteti na području kibernetičkih rizika tijekom godina su se podigli s razine usredotočenosti na informacijsku sigurnost na razinu sveobuhvatnijeg naglaska na upravljanje digitalnim rizicima. Naše istraživanje Digital Trust Insights ispituje kako lideri mogu odgovoriti na izazove sutrašnjice. Tvrtke koje povezanom svijetu pokažu kako preuzeti vodstvo na područjima sigurnosti, zaštićenosti, pouzdanost, zaštite privatnosti i etičnog postupanja postat će divovi sutrašnjice“.

Filtriranjem stajališta 3.000 poslovnih lidera u 81 zemlji, istraživanje Digital Trust Insights analiziralo je mehanizme koji su tvrtkama potrebni za izgradnju povjerenja u digitalno u promjenjivom okruženju kibernetičkih rizika, a utvrdilo je 10 prilika za poboljšanje sigurnosti i zaštite privatnosti te izgradnju povjerenja među potrošačima.

 

1) Uključivanje stručnjaka na području sigurnosti na početku digitalne transformacije

2) Izgradnja baze ljudskih potencijala i rukovodstvenog tima

3) Podizanje razine osviještenosti i odgovornosti zaposlenika

4) Poboljšavanje komunikacije i interakcije s upravom

5) Ugradnja pitanja sigurnosti u poslovne ciljeve

6) Izgradnja trajnog povjerenja u pogledu zaštite podataka

7) Povećanje kibernetičke otpornosti

8) Poznavanje „neprijatelja“

9) Proaktivnost u usklađivanju s propisima

10) Praćenje stanja inovacija


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.