Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

DIOR Beauty u suradnji s Infobipom pokrenuo prvu WhatsApp kampanju u kozmetičkoj industriji

Francuski luksuzni modni brend DIOR Beauty pokrenuo je jedinstvenu kampanju s ambasadoricom brenda i azijskom megazvijezdom @Jisoo, a cjelokupno digitalno iskustvo rezultat je suradnje s globalnom komunikacijskom cloud platformom Infobip.

Francuski luksuzni modni brend DIOR Beauty pokrenuo je jedinstvenu kampanju s ambasadoricom brenda i azijskom megazvijezdom @Jisoo, a cjelokupno digitalno iskustvo rezultat je suradnje s globalnom komunikacijskom cloud platformom Infobip.

Posebnost nove DIOR Beauty kampanje je što se odvija na WhatsAppu, što je prvi puta da je neki brend iskoristio taj kanal kako bi dodatno osnažio komunikaciju s ambasadorom svoga brenda. Time je 9,6 milijuna pratitelja profila @diorbeauty na Instagramu dobilo pristup ekskluzivnim sadržajima i komunikaciji s muzom kampanje za novi ruž za usne Dior Addict.

Kampanja je kreirana putem WhatsApp Businessa, jednim od najpopularnijih komunikacijskih kanala unutar Infobipove komunikacijske cloud platforme. To je rješenje Dioru omogućilo da uz pomoć chatbotova osmisli cijeli niz automatiziranih poruka i iskustava s Jisoo. Komunikacija spomenutim kanalom je interaktivna, pa tako uključuje slike, video zapise, datoteke, poveznice na mrežne stranice, audio zapise i gumbe, pa su tako poruke dodatno „oživjele“ i potaknule kupce na veći angažman.

DIOR Beauty i WhatsApp

Adrian Benić, Infobipov član Uprave za proizvode, dodao je sljedeće: „Naša je uloga redefinirati način na koji komunikacija može pomoći u oživljavanju priča o brendu. Pritom je partnerstvo Infobipa s brendom DIOR Beauty sjajan primjer načina na koji kanali poput WhatsAppa mogu to i ostvariti. Ovo je jedna od najuzbudljivijih kampanja na kojima smo do sada radili. Iskoristili smo baš sve elemente tog svestranog kanala kako bismo realizirali nešto sasvim jedinstveno i izvanredno. Nadamo se kako će naš trud i rezultati potaknuti i druge brendove da svoj digitalni angažman podignu na novu razinu.“

Svoje je kupce DIOR Beauty na sudjelovanje pozvao putem Instagram storyja na svom profilu, u sklopu kojeg je Jisoo pratiteljima pružila priliku da se pridruže njezinoj ekskluzivnoj WhatsApp grupi. Pratiteljima je zatim poslana poveznica na posebnu odredišnu stranicu, na kojoj su se mogli prijaviti za komunikaciju s Jisooinim chatbotom na WhatsAppu uoči predstavljanja novog ruža za usne. Članovi grupe mogli su odabrati vrstu sadržaja koji žele primiti: od tematskih video zapisa do ekskluzivnih zakulisnih snimaka Jisooine svakodnevice u ulozi Diorove ambasadorice.

Osim toga, članovima grupe poslane su i ekskluzivne poveznice kako bi mogli kupiti novi ruž za usne visokog sjaja Dior Addict i dobiti posebno prilagođeni pristup novom filteru brenda na Instagramu.

Arthur Poulain, voditelj odjela za digitalno inoviranje i strateško planiranje tvrtke DIOR, istaknuo je sljedeće: „Ovom smo kampanjom pomaknuli granice suradnje između luksuznih kozmetičkih proizvoda i tehnologije na pružanju inovativnih iskustava putem kanala za koje znamo da naši kupci vole. Aplikacija WhatsApp omogućila nam je da razmišljamo izvan postojećih okvira i osmislimo komunikaciju s pratiteljima na Instagramu, te im pružimo priliku da razgovaraju s Jisoo kao da su stari prijatelji, i potaknemo ih na biranje sadržaja koje žele vidjeti.“

Pročitajte još:

Predstavljamo

RIT Croatia je poznat po američkom visokom obrazovanju koje priprema studente za tržište rada, između ostalog kroz stjecanje stvarnog radnog iskustva od najmanje 800...

Novosti

Portugalac je dosad od oglašavanja na toj društvenoj mreži zaradio više od 44 milijuna eura.

Novosti

Mario Baburić novi je glavni direktor financija u Infobipu, a ova CFO pozicija po prvi je puta otvorena u povijesti kompanije.

Lifestyle

U moru popularnih hackathona, inženjeri iz Infobipa prošle su godine osmislili potpuno novi koncept developerske zabave pod nazivom Code Escape u kojoj software inženjeri...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.