U Republici Hrvatskoj vrlo se malo (ili nimalo) pozornosti polaže na dopunsku edukaciju vozača. Smatra se da polaganjem vozačkog ispita priča s dodatnom edukacijom završava, no je li doista tako?
Tvrtke koje su učinile i dopunski korak radi prihvaćanja i implementiranja dopunskih programa edukacija za vozače u proizvodnim procesima i profesionalnom djelovanju napravile su velik iskorak ne samo u socijalnom pogledu nego su ostvarile i značajne uštede (na smanjenju fluktuacije radnika, gorivu, direktnim i indirektnim troškovima vezanim uz nesreće, troškovima rezervnih dijelova, pneumatika, danima bolovanja, smanjenju prekovremenoga rada, povećanju ugleda i poboljšanju imidža tvrtke).
Iz iskustva znamo da poslodavac svog uposlenika vozača vrlo dobro poznaje kao čovjeka, ali tek će mu specijalizirani edukativni trening vožnje s timom profesionalaca omogućiti da ga bolje i kvalitetnije upozna i kao vozača profesionalca. Dosadašnja iskustva VDC Centrova instruktorskog tima u radu s vozačima profesionalcima govore da su vozači u velikoj mjeri prepušteni samima sebi, svojoj dovitljivosti, iskustvu i umijeću te na kraju mentalnoj i psihofizičkoj spremi.
Dopunska edukacija za profesionalce
A što je s direktnim rukovoditeljima, voditeljima voznih parkova, voditeljima tehničkih službi? Kako im omogućiti da što bolje upoznaju kadar koji im je na raspolaganju, kako im omogućiti što adekvatniji odabir novih kadrova?
Na navedena pitanja, ali i na mnoga koja nisu postavljena odgovore i objašnjenja možete pronaći u specijaliziranim programima dopunske edukacije za vozače profesionalce.
Ciljevi takvih programa višestruki su. Oni su prije svega okrenuti tvrtkama, tj. vlasnicima tvrtki koje u poslovanju i djelokrugu zapošljavaju djelatnike na radne zadatke vozača teretnog vozila, ali i individualcima, vozačima koji zbog neznanja ili prevelike samouvjerenosti žele testirati same sebe i doznati granice svojih sposobnosti.