Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Donose li Facebook fanovi zaista korist vašem brandu?

Je li općeprihvaćena teza kako korisnici Facebooka žele interakciju s omiljenim brandovima zaista točna? Portal Inc. donosi razloge zbog kojih gomilanje virtualnih fanova vašeg proizvoda ili usluge može biti kontraproduktivno.

Je li općeprihvaćena teza kako korisnici Facebooka žele interakciju s omiljenim brandovima zaista točna? Portal Inc. donosi razloge zbog kojih gomilanje virtualnih fanova vašeg proizvoda ili usluge može biti kontraproduktivno.

Društvene mreže definitivno su koristan marketinški alat, no mnoge se tvrtke njima ne znaju služiti. Kako biste ostvarili zacrtane ciljeve nužno je znati kako stvari zaista funkcioniraju.

Mnoga poduzeća misle da marketing na Facebooku podrazumijeva isključivo sakupljanje “lajkova” na njihovim fan stranicama. Organiziranje nagradnih igara, popusta i ostalih pogodnosti s jedinim ciljem skupljanja „lajkova“ na znači nužno i širenje poslovanja.

Statistike su pokazale kako samo 7,49 posto fanova vidi sve dnevne objave na Facebooku, a broj aktivnih korisnika lako može zavarati obzirom da se tu ubrajaju i oni koji uopće nisu pročitali vašu objavu.

Istraživanja dokazuju kako je za marketing na društvenim mrežama korisniji manji, ali aktivniji broj fanova koje zaista zanima ono što objavljujete. Fokusirajte se ne sadržaj i umjesto da budete zadovoljni činjenicom što su naprosto prisutni, od svojih fanova pokušajte dobiti koristan feedback kako biste saznali koje su njihove želje i interesi.

Naravno, potpuno udaljavanje od društvenih mreža također nije rješenje, ali kao što je slučaj i s direktnim marketingom, ciljevi moraju biti realistično postavljeni, jer u suprotnom ćete vjerojatno doživjeti razočaranje.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.