Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Dravska priča u finalu natjecanja MIXX za najbolje digitalne kampanje

Kao rezultat uspješne suradnje TZ Virovitičko-podravske županije, Posjetiteljskog centra Dravska priča i marketinške agencije MinusMinus Agency, našla se u društvu najboljih u najznačajnijoj kategoriji Brand Awareness kampanja.

Zaintrigirati i educirati potencijalne goste, pozvati ih na interakciju, nagraditi njihovo znanje još prije nego što dođu u destinaciju i pri tom imati neočekivane protagoniste – tako je izgledala digitalna kampanja za Posjetiteljski centar Dravska priča u Noskovcima koja je krajem prošle godina imala sjajne rezultate na društvenim mrežama i web stranici centra. Njezinu kvalitetu potvrđuje i ulazak u finale prestižnog natjecanja MIXX za najbolje digitalne kampanje u organizaciji Hrvatske udruge društva za tržišno komuniciranje (HURA).

Kao rezultat uspješne suradnje TZ Virovitičko-podravske županije, Posjetiteljskog centra Dravska priča i marketinške agencije MinusMinus Agency, našla se u društvu najboljih u najznačajnijoj kategoriji Brand Awareness kampanja.

Postav centra usmjeren je na interpretaciju bioraznolikosti, pa su u fokusu kampanje bile životinje. Na webu Dravske priče ovi su simpatični stanovnici područja uz Dravu na drugačiji način interpretirali zanimljivosti i educirali posjetitelje, a oni su svoje znanje mogli testirati u online kvizu kojeg je osmislila najpopularnija hrvatska kvizašica Morana Zibar. Oni koji su točno odgovorili na svih deset pitanja osvojili su besplatno piće dobrodošlice u Dravskoj priči“, ističe Martina Jakelić, direktorica TZ Virovitičko-podravske županije, koja s nestrpljenjem očekuje Dane hrvatskih komunikacija u Rovinju početkom travnja kada će se saznati tko je pobjednik.

Od Tatjane Arnold Sabo, ravnateljice javne ustanove za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode i ekološkom mrežom Virovitičko-podravske županije doznali smo kako je ova zgrada nekada bila ljetnikovac grofa Draškovića.

Kroz godine rada i ulaganja pretvorili smo u nezaobilaznu destinaciju na atraktivnoj Plemićkoj ruti Slavonije i Podravine. Sada je to mjesto na kojem se na inovativan, interaktivan i svima pristupačan način održivo upravlja prirodnom baštinom. Poučne staze, vrt mirisnih doživljaja, labirint u obliku sove, oporavilište za rode, hotel za kukce, bio-istraživačka stanica, ptičja pjevaonica, hostel s 34 ležaja, tematski uređeni prostori, multimedijalni sadržaji, vožnja bicikla, veslanje u kanuu, šetnja uz Dravu…, odličan su odabir za ljubitelje prirode“, poručuje ravnateljica.

Pročitajte još:

Izdvojeno

Proglašenje dobitnika MIXX-a 16. je travnja već tradicionalno pratila mnogobrojna domaća, kao i regionalna publika, ali ovoga puta ne u Rovinju, nego pomoću live...

Komunikacija

Industrija tržišnih komunikacija ne predaje se u kriznim situacijama – stoga će se proglašenje najboljih projekata industrije, koje se niz godina održavalo na Danima...

Komunikacija

Nacionalno kreativno natjecanje IdejaX nagrađuje najoriginalnije ideje koje su jedinstvene i pomiču granice, neovisno o vrsti medija u kojoj su realizirane, dok se s...

Komunikacija

U ponedjeljak, 16. siječnja, službeno su otvorene prijave za dva prestižna natjecanja Dana komunikacija – nacionalno kreativno natjecanje IdejaX i natjecanje Mixx za najbolje...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.