Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Dravska priča u finalu natjecanja MIXX za najbolje digitalne kampanje

Kao rezultat uspješne suradnje TZ Virovitičko-podravske županije, Posjetiteljskog centra Dravska priča i marketinške agencije MinusMinus Agency, našla se u društvu najboljih u najznačajnijoj kategoriji Brand Awareness kampanja.

Zaintrigirati i educirati potencijalne goste, pozvati ih na interakciju, nagraditi njihovo znanje još prije nego što dođu u destinaciju i pri tom imati neočekivane protagoniste – tako je izgledala digitalna kampanja za Posjetiteljski centar Dravska priča u Noskovcima koja je krajem prošle godina imala sjajne rezultate na društvenim mrežama i web stranici centra. Njezinu kvalitetu potvrđuje i ulazak u finale prestižnog natjecanja MIXX za najbolje digitalne kampanje u organizaciji Hrvatske udruge društva za tržišno komuniciranje (HURA).

Kao rezultat uspješne suradnje TZ Virovitičko-podravske županije, Posjetiteljskog centra Dravska priča i marketinške agencije MinusMinus Agency, našla se u društvu najboljih u najznačajnijoj kategoriji Brand Awareness kampanja.

Postav centra usmjeren je na interpretaciju bioraznolikosti, pa su u fokusu kampanje bile životinje. Na webu Dravske priče ovi su simpatični stanovnici područja uz Dravu na drugačiji način interpretirali zanimljivosti i educirali posjetitelje, a oni su svoje znanje mogli testirati u online kvizu kojeg je osmislila najpopularnija hrvatska kvizašica Morana Zibar. Oni koji su točno odgovorili na svih deset pitanja osvojili su besplatno piće dobrodošlice u Dravskoj priči“, ističe Martina Jakelić, direktorica TZ Virovitičko-podravske županije, koja s nestrpljenjem očekuje Dane hrvatskih komunikacija u Rovinju početkom travnja kada će se saznati tko je pobjednik.

Od Tatjane Arnold Sabo, ravnateljice javne ustanove za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode i ekološkom mrežom Virovitičko-podravske županije doznali smo kako je ova zgrada nekada bila ljetnikovac grofa Draškovića.

Kroz godine rada i ulaganja pretvorili smo u nezaobilaznu destinaciju na atraktivnoj Plemićkoj ruti Slavonije i Podravine. Sada je to mjesto na kojem se na inovativan, interaktivan i svima pristupačan način održivo upravlja prirodnom baštinom. Poučne staze, vrt mirisnih doživljaja, labirint u obliku sove, oporavilište za rode, hotel za kukce, bio-istraživačka stanica, ptičja pjevaonica, hostel s 34 ležaja, tematski uređeni prostori, multimedijalni sadržaji, vožnja bicikla, veslanje u kanuu, šetnja uz Dravu…, odličan su odabir za ljubitelje prirode“, poručuje ravnateljica.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.