Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Pipi i Imago Ogilvy osvojili Best in Show desetog, jubilarnog izdanja MIXX-a

Proglašenje dobitnika MIXX-a 16. je travnja već tradicionalno pratila mnogobrojna domaća, kao i regionalna publika, ali ovoga puta ne u Rovinju, nego pomoću live streama iz svojih domova – jer kreativnost, unatoč teškim okolnostima, ide dalje.

Proglašenje dobitnika MIXX-a 16. je travnja već tradicionalno pratila mnogobrojna domaća, kao i regionalna publika, ali ovoga puta ne u Rovinju, nego pomoću live streama iz svojih domova – jer kreativnost, unatoč teškim okolnostima, ide dalje. Na daljinu su posebno slavili Pipi i Imago Ogilvy – njihov je projekt Spomenik neisklesanom tijelu osvojio MIXX-ovu titulu Best in Show.

MIXX je natjecanje koje, po međunarodnoj licenci IAB-a, nagrađuje najbolje digitalne kampanje. Tako je, uz Best in Show, proglašeno i 11 pobjednika sljedećih kategorija natjecanja: Brand Awareness Campaign, Cross Media Integration Campaign, Direct Response and Lead Generation, Best Website, Best Mobile App, Best Branded Content, Best Media Strategy, Best Search, Best Tech&innovation, Best Social te Best Publisher Long-Form Native.

Wiener osiguranje i Degordian za projekt UHO – Utočište Hrabrih Online osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign.

Vegeta i Izone pobjednici su kategorije Cross Media Integration Campaign s projektom Vegeta 60 godina.

Bluesun Hotels & Resorts i Httpool osvojili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation s projektom Croatia Calling.

Human je s projektom Human website proglašen najboljim u kategoriji Best Website.

Priznanje u kategoriji Best Mobile App dobio je projekt A1 Lappsus klijenta A1 te agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Čarli i Inspiracija digital proglašeni su najboljima u kategoriji Best Branded Content s projektom Čarli „Moj najbolji prijatelj“.

Priznanje kategorije Best Media Strategy pripalo je Woltu i agenciji iProspect, a division of Dentsu Aegis Network za projekt Yearly User Acquisition Campaign.

Pobjednici kategorije Best Search su Wiener Osiguranje i Degordian s projektom Wiener Osiguranje – Search kampanja 2019./2020.

A1 i agencija Bruketa&Žinić&Grey pobjednici su kategorije Best Tech&Innovation s projektom A1 Lappsus.

Ledo i agencija 404 s projektom Slatke riječi zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social.

Udruga Nismo same i 24sata iskazali su se u kategoriji Best Publisher Long-Form Native s projektom #pinkypromiss.

Digitalnu izložbu radova potražite na poveznici, a za više informacija posjetite službene stranice Dana komunikacija.

Uz svijest o ozbiljnosti pandemije koja je zadesila Hrvatsku i svijet, svi zainteresirani tijekom dvije večeri imaju priliku dobiti uvid u najbolje od kreativnosti tijekom protekle godine te misli usmjeriti na crpljenje inspiracije za stvaranje bolje budućnosti. Drugu će slavljeničku večer, 17. travnja u 21 sat, na Facebook stranici Dana komunikacija stoga obilježiti proglašenje dobitnika nagrade Effie.

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.