Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Državni zavod za statistiku: BDP u 2009. realno manji za 5,8 posto

Hrvatski je bruto domaći proizvod (BDP) u 2009. godini realno manji za 5,8 posto u odnosu na 2008. godinu, prva je procjena koju je danas objavio Državni zavod za statistiku.

Hrvatski je bruto domaći proizvod (BDP) u 2009. godini realno manji za 5,8 posto u odnosu na 2008. godinu, prva je procjena koju je danas objavio Državni zavod za statistiku.

Po raspoloživim statističkim podacima za zadnjih 15-ak godina, zadnji je put pad BDP na godišnjoj razini zabilježen 1999. godine i tada je pad iznosio 1,5 posto.

U 2008. godini pak BDP je realno porastao za 2,4 posto u odnosu na godinu prije.

Po prvim procjenama tromjesečnog BDP-a koje je danas objavio Državni zavod za statistiku, u četvrtom je tromjesečju 2009. godine BDP realno manji za 4,4 posto u odnosu na isto tromjesečje 2008. godine.

To je daljnje usporavanje pada tromjesečnog BDP-a s obzirom da je BDP u prvom kvartalu 2009. na godišnjoj razini realno pao za 6,7 posto, u drugom za 6,3 posto, pad je u trećem tromjesečju usporen na 5,7 posto, a u četvrtom tromjesečju na 4,4 posto.

Konačni podaci o lanjskom BDP koncem ožujka

DZS je danas objavio prvu procjenu, a iz Zavoda najavljuju da će potpuno priopćenje o procjeni tromjesečnog BDP-a za četvrto tromjesečje prošle godine biti objavljeno 26. ožujka.

Prva procjena, napominju statističari, može se razlikovati od podataka u priopćenju standardnog oblika i sadržaja “Procjena tromjesečnog obračuna BDP-a za četvrto tromjesečje” koje će se objaviti krajem ožujka.

Po statističkim podacima za prva tri tromjesečja na pad BDP-a u prošloj je godini najviše utjecao pad osobne potrošnje te pad bruto investicija u fiksni kapital.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.