Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Dugoročni partnerski odnosi s kupcima

Odnosi s poslovnim partnerima važna su komponenta poslovanja. Prodajno osoblje zato mora za cilj imati razvijanje dugoročnih partnerskih odnosa s ključnim kupcima. Cilj takve komunikacije je kreirati i prilagoditi komunikacijski miks svakom ključnom kupcu.

Odnosi s poslovnim partnerima važna su komponenta poslovanja. Prodajno osoblje zato mora za cilj imati razvijanje dugoročnih partnerskih odnosa s ključnim kupcima. Cilj takve komunikacije je kreirati i prilagoditi komunikacijski miks svakom ključnom kupcu.

Kako bi s kupcem izgradili partnerski odnos, prodajno osoblje mora graditi povjerenje koje je posljedica pouzdanosti, kompetentnosti, poštenja i dopadljivosti prodavača.

Pouzdanost i kompetentnost mogu se postići dodatnom edukacijom, odnosno pojačavanjem ekspertnih znanja prodavača i uspješnom prezentacijom proizvoda.

Srdačnost kao proizvod

Dopadljivost se odnosi na prijateljsko ponašanje koje se kreira s ciljem pronalaska zajedničkih interesa između kupca i prodavača.

– Srdačnost danas mora biti proizvod. Ako taj proizvod ne možete ponuditi, imate problem. A za razliku od američkog iskustva, kod nas srdačnost mora biti stvarna. U Americi je dovoljno ponuditi dizajn usluge. No ne i u Europi, – potvrdio je poznati predavač Klaus Kobjoll na jednom od svojih predavanja u Beču.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Financije

Nova godina, novi uvjeti za odlazak u mirovinu  – zvuči kao loš novogodišnji dar, zar ne?

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.