Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Dugoročni partnerski odnosi s kupcima

Odnosi s poslovnim partnerima važna su komponenta poslovanja. Prodajno osoblje zato mora za cilj imati razvijanje dugoročnih partnerskih odnosa s ključnim kupcima. Cilj takve komunikacije je kreirati i prilagoditi komunikacijski miks svakom ključnom kupcu.

Odnosi s poslovnim partnerima važna su komponenta poslovanja. Prodajno osoblje zato mora za cilj imati razvijanje dugoročnih partnerskih odnosa s ključnim kupcima. Cilj takve komunikacije je kreirati i prilagoditi komunikacijski miks svakom ključnom kupcu.

Kako bi s kupcem izgradili partnerski odnos, prodajno osoblje mora graditi povjerenje koje je posljedica pouzdanosti, kompetentnosti, poštenja i dopadljivosti prodavača.

Pouzdanost i kompetentnost mogu se postići dodatnom edukacijom, odnosno pojačavanjem ekspertnih znanja prodavača i uspješnom prezentacijom proizvoda.

Srdačnost kao proizvod

Dopadljivost se odnosi na prijateljsko ponašanje koje se kreira s ciljem pronalaska zajedničkih interesa između kupca i prodavača.

– Srdačnost danas mora biti proizvod. Ako taj proizvod ne možete ponuditi, imate problem. A za razliku od američkog iskustva, kod nas srdačnost mora biti stvarna. U Americi je dovoljno ponuditi dizajn usluge. No ne i u Europi, – potvrdio je poznati predavač Klaus Kobjoll na jednom od svojih predavanja u Beču.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.