Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Effie Index 2023: Poznate su najučinkovitije kampanje u Hrvatskoj i svijetu tijekom 2023. godine

Titulu najučinkovitije agencije u Hrvatskoj odnijela je agencija Utorak, ujedno devetnaesta najučinkovitija nezavisna agencija u Europi.

Prema rezultatima Effie Indexa iz 2024., koji vrednuje učinkovitost temeljenu na rezultatima nacionalnih natjecanja Effie, čije su nagrade u Hrvatskoj dodijeljene prošle godine na Danima komunikacija u Rovinju, titulu najučinkovitije agencije u Hrvatskoj odnijela je agencija Utorak, ujedno devetnaesta najučinkovitija nezavisna agencija u Europi. Najučinkovitijim brendom u Hrvatskoj 2023. proglašen je Meralys, a titulu najučinkovitijeg oglašivača dobio je Jadran Galenski Laboratorij. Titula najučinkovitije grupacije na svijetu prošle godine otišla je Omnicomu, a ona najučinkovitije agencijske mreže pripala je mreži McCann Worldgroup.

Effie Index rangira najučinkovitije kompanije prema rezultatima više od 50 nacionalnih natjecanja Effie Awards koje se prostiru na 125 tržišta diljem svijeta. Ove je to godine bilo više od 4750 finalista i pobjedničkih prijava s globalnih, regionalnih i nacionalnih natjecanja Effie Awards koja su se održala između 1. siječnja 2023. i 31. prosinca 2023.

Na popisu izdvojenih rezultata za Hrvatsku kao najučinkovitiji u marketinškoj komunikaciji prema rezultatima prošlogodišnjeg natjecanja Effie Awards Croatia svoje su mjesto našli:

  • Utorak, PHD, Imago Ogilvy, Val Grupa Komunikacije, Bruketa&Žinić&Grey, Dentsu, Algebra, Ascanius Media, Drap i Ekonomski institut u kategoriji najučinkovitijih agencija
  • Utorak, Val Grupa Komunikacije, Algebra, Ascanius Media, Drap, Ekonomski Institut, PINK MOON, Rational International, RTL Hrvatska i Šanavala u kategoriji najučinkovitijih nezavisnih agencija
  • PHD, Ogilvy, Grey Group, Dentsu International, EssenceMediacom, McCann Worldgroup, Real Grupa, BBDO Worldwide, Pro Media Group i OMD u kategoriji najučinkovitijih agencijskih mreža
  • Omnicom, WPP, Interpublic (IPG) i Dentsu u kategoriji najučinkovitijih grupacija
  • Meralys, Mastercard, Studena, Argeta, Jana Ice Tea, Ledo, Raiffeisen Bank, Addiko Bank, A1 i Croatia osiguranje u kategoriji najučinkovitijih brendova i
  • Jadran Galenski Laboratorij, Mastercard, Fortenova grupa, Atlantic grupa, Raiffeisen Bank, Adris grupa, Heineken, IKEA, Kraš i Volkswagen u kategoriji najučinkovitijih oglašivača.

Na globalnoj razini najučinkovitijim oglašivačem, brendom, grupacijom, agencijskom mrežom, agencijom i nezavisnom agencijom proglašeni su AB InBev, McDonald’s, Omnicom, McCann Worldgroup, AlmapBBDO i GUT.

Oglašivači i agencije u svijetu prepoznaju nagradu Effie kao vodeću nagradu u industriji koja potiče i pridonosi uspjehu brendova. Od 1968. godine osvajanje Effieja etabliralo se kao simbol globalnog uspjeha.

Više o Effie Indexu saznajte na poveznici, a o natjecanju Effie Awards Croatia, koje organizira Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) na Danima komunikacija, na službenim stranicama.


Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Novosti

Pitate se kako ostvariti bilo koji cilj. Što učiniti drukčije?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.