Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Epica Awards 2010. – tri zlatne nagrade za agencijsku mrežu Euro RSCG

Čak tri zlatna trofeja na izboru Epica Awards 2010. osvojili su radovi svjetske agencije Euro RSCG Worldwide, čijoj mreži pripada i Euro RSCG Zagreb, članica Unex Grupe…

Čak tri zlatna trofeja na izboru Epica Awards 2010. osvojili su radovi svjetske agencije Euro RSCG Worldwide, čijoj mreži pripada i Euro RSCG Zagreb, članica Unex Grupe…

Na svečanosti dodjele Epica nagrada, koju je ove godine ugostio Muzej suvremene umjetnosti u Zagrebu, nagrađeni su radovi agencije H i BETC Euro RSCG iz Francuske. BETC Euro RSCG nagrađena je zlatnim trofejem u kategoriji bezalkoholnih pića za print kampanju „Baby Inside“ za klijenta Evian. Agencija H osvojila je čak dva zlata; za TVC kampanju „Sunglasses“ za klijenta KRYS SNK, te za print kampanju „Shooting“ klijenta Eram Shoes.

– Priznanja s ovolikom težinom poput Epica Awards uvijek nas čine ponosnima na rad naše agencijske mreže, ali nam i daju poticaj da nastavimo svoj rad u budućnosti s jednakom predanošću i kreativnošću kao i do sada – rekla je Ines Kozina, zamjenica generalne direktorice Unex Grupe koja je preuzela nagrade Euro RSCG-a.

Festival kreativnosti

Djelovanje festivala Epica usmjereno je poticanju najviših standarda kreativnosti, te pomaganju u promicanju ugleda agencija, produkcijskih kuća, medijskih konzultanata i fotografa na tržištima Europe i EMEA zemalja. Najbolje radove bira žiri u sastavu stručnjaka iz časopisa o marketingu, a radi se o 34 magazina iz 27 zemalja. Samo su dva kriterija za odabir najboljih rješenja – originalnost kreativne ideje i kvaliteta njezine izvedbe.

Epica 2010. godine uvodi tri nove kategorije nagrada: korporativni image, brandirani sadržaji i odnosi s javnošću. Uz ove dodatne kategorije, Epica nagrade sada obuhvaćaju sve glavne komunikacijske discipline – TV, press, outdoor, radio, B2B, direktni mailing, mediji, promocije, fotografiju, dizajn, ambalažu, interaktivne i integrirane kampanje.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.