Svrha projekta je stjecanje praktičnih znanja, umrežavanje te povezivanje studentske populacije sa gospodarskim sektorom. Cilj je educirati okolinu o tome što je dobar i kvalitetan dizajn, povezati dizajnerski proces sa ekonomskim načinom razmišljanja, omogućiti mladim profesionalcima da putem natječaja pokažu svoj talent i stečene vještine te ih na taj način povezati sa potencijalnim poslodavcima.
Prijave na natječaj počele su 1.11. kad su objavljeni i marketinški sažeci poduzeća naručitelja. Naručitelji kreativnih rješenja ove godine su poduzeće CHROMOS d.d. Samobor koje je na rješavanje ponudilo razvoj vizualnog identiteta robne marke „Eurolak“ i studentska udruga eSTUDENT koja je u zadatak zadala razvoj osnovnih elemenata vizualnog identiteta Udruge.
Ivan Doroghy podržao pokretanje natječaja za dizajn
Početak projekta obilježen je krajem listopada dok su prijave na natječaj krenule 1.11. i traju do 15.11. U tom periodu održat će se brojna predavanja i radionice s naglaskom na temu dizajna kao businessa u Hrvatskoj koja će održati mnoga istaknuta imena iz svijeta dizajna. U nizu istaknutih predavača je i jedan od prvih koji je svojim mentorstvom podržao pokretanje natječaja za dizajn Vizionar svakako je prof dr.sc Ivan Doroghy, izvanredni profesor na Studiju dizajna Arhitektonskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Ivan Doroghy predavat će na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, J. F. Kennedyja 6, dvorana 51 (Poslijediplomski studiji), 09. 11. 2012., u 16 sati.
Prof. Doroghy rođen je 1951. godine u Osijeku. Dvije godine je studirao na odsjeku povijest umjetnosti i arheologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu te u međuvremenu, 1973. upisuje studij grafike na Akademiji likovnih umjetnosti gdje je i diplomirao 1976. godine. Nakon završenog studija aktivno se bavi profesionalnim grafičkim dizajnom oblikujući knjige i plakate, te sljedećih desetak godina profesionalno djeluje i na oblikovanju časopisa za mlade (Studentski list, časopis Pitanja…) te dnevnih novina od kojih se posebno izdvajaju Vjesnik, Glas Slavonije, Nedjeljna Dalmacija i Start.
Višegodišnji je suradnik nekolicine hrvatskih marketinških agencija, te obnaša ulogu potpredsjednika Art Directors Kluba Croatia i aktivan je član strukovnih udruženja, a neka od njih su Hrvatsko društvo dizajnera i Udruženja likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti Hrvatske. Uz to što je predavač na odsjeku vizualnih komunikacija Studija dizajna, aktualni je honorarni predavač na odsjeku za Oblikovanje tržišnih komunikacija i Managment tržišnih komunikacija Visoke škole Agora s pravom javnosti.
Kao profesionalni dizajner specijalizirao se u području dizajna tržišnih komunikacija. Na dugom popisu klijenata za koje je oblikovao razne materijale našli su se poslovni subjekti poput INA, Hrvatska turistička zajednica, Hrvatski olimpijski odbor, European Coastal Airlines, Grad Osijek i brojna druga poznata imena. Svoje profesionalno iskustvo iskazao je i u radu mnogih žirija za izbor najboljih dizajnerskih rješenja te je u dva navrata je bio član žirija za izbor Hrvatskog paviljona Svjetskih izložbi u Japanu i Sj. Koreji, Vizualnog identiteta Instituta Ruđer Bošković, Hrvatske Lutrije i Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
*********************************************
Sve detaljnije informacije o projektu, samom natječaju i svim važnim datumima mogu se pronaći na web stranici projekta eSTUDENT te na Facebook fan stranici.
Poduzetnički portal Profitiraj.hr medijski je pokrovitelj projekta