Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Evo što učiniti kad pogriješite

Svi rade naporno ali samo neki ulažu dodatan napor kako bi riješili probleme brzo i povratili izgubljeno povjerenje zaposlenika ili klijenata.

Svi rade naporno ali samo neki ulažu dodatan napor kako bi riješili probleme brzo i povratili izgubljeno povjerenje zaposlenika ili klijenata.

Svi griješimo. No kako se nosimo sa svojim pogreškama je ono što je bitno i po čemu se razlikujemo.
Svatko griješi. No način na koji se nosite s greškama značit će uspjeh ili neuspjeh za vaš posao. Svi rade naporno ali samo neki ulažu dodatan napor kako bi riješili probleme brzo i povratili izgubljeno povjerenje zaposlenika ili klijenata. No nisu svi toliko savjesni. Često mnogi, pogreške koje mogu ispraviti brzo, puste da prijeđu u ogroman epski neuspjeh.
Stoga se nameće pitanje koji je slijedeći korak nakon što pogriješite, piše Inc.

1.    Slušati.

Osoba koju ste iznevjerili će vjerojatno imati potrebu izraziti svoje razočarenje ili ljutnju. Tada samo slušajte. Ne pronalazite isprike za svoja djela, nemojte prekidati i ne morate se ni pokušavati odmah odgovarati jer to vjerojatno neće ni biti moguće. Zato samo slušajte. Ako postoji način kojim možete popraviti stvari, vjerojatno ga možete čuti upravo u tom monologu, zato obratite pažnju.

2.    Preuzmite odgovornost.

Bez obzira da li ste vi ili neki od vaših zaposlenika pogriješili, ne pokazujte prstom. Preuzmite odgovornost i uvjerite se da svi koje ste razočarali znaju kako shvaćate da ste napravili pogrešku, da ju shvaćate ozbiljno i da će te poduzeti sve da ju i ispravite.

3.    Budite ponizni.

Kada pogriješite možda ćete biti ljuti, a možda će vam biti neugodno. No pored bilo kakvih drugih emocija, ono što trebate pokazati osobi koju ste iznevjerili je poniznost i skromnost. Ništa drugo u tom trenutku vam neće pomoći.

4.    Nadoknadite štetu.

Nadoknaditi štetu možete s time da se ponudite da riješite problem ili osmislite odličnu ideju kako bi mogli zakrpati stvari. No najvažnije je ispričati se i učiniti što je potrebno kako bi izgladili stvari. Naravno, pri tome ne treba dopustiti da netko iskoristi situaciju vaše poniznosti i osjećaja krivnje. Postoje različiti ljudi pa tako i oni koji će pokušati izvući najviše što mogu iz takve situacije, pri tom možda očekujući i neke potpuno nerazumne stvari. Priznati pogrešku, ispričati se i pokušati iskupiti se je sve potrebno što trebate učiniti.

5.    Budite oprezni.

Samo zato što ste napravili pogrešku i za nju se iskupili na ovaj ili onaj način, ne očekujte da će se sve u hipu vratiti u normalu. Budite još svjesniji kupca o kojeg ste se ogriješili i potrudite se čak i malo više kako bi osigurali proizvod ili uslugu koji će čak i nadilaziti njihova očekivanja. Sve dok ne dobijete nepogrješivo jasan signal da je sve po starom i opet dobro, ostanite u “kaznenom okviru”.

6.    Učite iz svojih pogrešaka.

Sve dok ste čovjek i ljudsko biće griješit ćete, zato se naviknite na to. Pravi lider uči iz svojih pogrešaka i koristi i ta iskustva za rast i pozitivne promjene u svom poslovanju. Ako zaista shvatite koje su i kolike posljedice vlastitih pogrešaka, onda je veća šansa da ih nećete ponoviti.
Zapamtite da gotovo svakom pogreškom koju napravite, kao da govorite “Nije me briga za tebe ni za posao.” Upravo je zato jako bitno popraviti pokvareno i dokazati da je pogreška bila upravo to – samo pogreška.

Napisao

Pročitajte još:

Komentari

Koliko ste samo puta čuli ili pročitali čuvenu izreku ”pronađi posao koji voliš i nećeš morati raditi niti jednog dana u životu”?

Lifestyle

Ne ogovarajte bivšeg poslodavca. Kakva vam je to fotografija na Facebooku? Što od sadržaja 'dijelite'? Koliko vaš CV odgovara istini?

Ljudski resursi

U najnovijem istraživanju, MojPosao je doznao koji su naši najčešći razlozi za davanje otkaza i gdje se krije točka 'pucanja' nakon koje više nema povratka.

Edukacija

Nekolicina koja je sretna, poslovno i privatno, putem su naučili ključne načine koji im pomažu da ostvare uspjeh gdje ga žele i ubuduće. Zapravo,...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.