PR agencija Burson-Marsteller iz New Yorka primila je neobičnu narudžbu. Facebook ih je angažirao da javnost upoznaju s potencijalnim propustima u čuvanju osobnih podataka pri korištenju Googleovog novog proizvoda Google Social Circles. Naglašeno je kako je PR agencija trebala koristiti materijale koji su ionako dostupni javno.
Bitka na online marketinškom tržištu
Priča je procurila kada je PR agencija počela pristupati novinarima koji su trebali pisati „negativne“ tekstove o Googleu. Neki od njih su to odbili, a kasnije i objavili u svojim medijima. Tako je tajna misija uskoro postala top-trač u SAD-u.
U pozadini ovog „naivnog poteza“, „niskog udarca“ kako su Facebookov potez opisali američki mediji stoje brojke – bitka koja se vodi na brzorastućem online tržištu oglašavanja SAD-a teškom 28,5 milijardi dolara dopušta sve – pa i manipuliranje javnošću.
Iz Facebooka su (kada je sve izašlo u javnost) poručili kako namjera nije bila ocrniti Google nego napraviti istraživanje koje bi mogao potvrditi bilo koji nezavisni stručnjak ili analitičar, a koje bi bilo u interesu čuvanja podataka korisnika na internetu.