Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Promidžba male kompanije – što je produktivno, a što nepoželjno na Facebooku

Uz dobar proizvod ili uslugu, malom poduzeću potrebna je i marketinška poruka koja prati i ubrzava prodaju. Mali poduzetnici koji imaju konkurentan proizvod ili nude kvalitetnu uslugu a nemaju novca za profesionalnu marketinšku kampanju imaju izbor. Treba im upornost, kompjutor i internet.

Uz dobar proizvod ili uslugu, malom poduzeću potrebna je i marketinška poruka koja prati i ubrzava prodaju. Mali poduzetnici koji imaju konkurentan proizvod ili nude kvalitetnu uslugu a nemaju novca za profesionalnu marketinšku kampanju imaju izbor. Treba im upornost, kompjutor i internet.

Iako sveprisutni, razni tiskani marketinški oblici poput letaka, oglasa u novinama i sl. danas nisu jedini način oglašavanja. Analizirajući svoje postupke, doći ćete do zaključka da većinu promomaterijala bacate u smeće a da ih ne pogledate. Takav oglas nije ciljan na određenu skupinu pa svi dobivamo sadržaje koji nas možda uopće ne zanimaju. Postoje branše koje se moraju promicati letcima, primjerice restorani specijalizirani za dostavu hrane.

Hrvati su online

No za većinu malih kompanija postoji jeftinije rješenje. Svaki drugi Hrvat rabi internet, a više od milijun korisnika socijalne mreže. Broj korisnika konstantno raste, a čak ni američko tržište ne doživljava socijalne mreže prezasićenima. Znači, prostora za vas i dalje ima.

Marketing uz ime i prezime

Direktna i personalizirana komunikacija ionako je jedan od osnovnih postulata moderne promidžbe. Otvaranje profila, uploadanje slika i umjereno slanje promidžbenih poruka na Facebooku za sada je potpuno besplatno – ništa vas ne sprečava da poduzeće promičete na socijalnoj mreži.

Besplatno stvaranje imidža – četiri savjeta kako vam internet može osnažiti brend

Facebook također nudi i mogućnost prodaje bez plaćanja naknade. Jednostavno, pružite mogućnost korisnicima da vaš proizvod kupuju javljanjem u „inbox“ na Facebooku, što je njima potpuno besplatno, a vama je pregledno i ažurno. Takva prodaja omogućuje i stvaranje dobrog odnosa s kupcem.

Otvorite profil poduzeća na Facebooku, postavite fotografije, skupite što više „prijatelja“ i ostavite pozitivan dojam na njih. U tom trenutku možda im i neće trebati usluga vaše tvrtke, ali ako im ikada zatreba, sjetit će se da imaju vas na Faceu.

Prijatelji zauvijek

Važna stvar prilikom takvog oglašavanja jest pristup potrošačima – prijateljima na Facebooku. Agresivan pristup neće vam donijeti uspjeh preko noći, baš suprotno, ljudi će vas ignorirati i stoga treba biti oprezan s porukama i objavama. Također, pretjerano dodavanje prijatelja (ako ste otvorili profil, a ne fan-page kompanije) može vas staviti na crnu listu administratora – može vam se dogoditi da vam sav trud padne u vodu ako vam ugase profil.

Objavljujte stvari koje su interesantne ili korisne za vaše poticajne klijente. Prijateljski i otvoren pristup pomoći će da vas ljudi počnu doživljavati kao partnera, umjesto nekoga tko im nešto želi „uvaliti“ preko privatne poruke.

Napisao

Pročitajte još:

Komentari

Sve više medija gubi bitku s „neprikladnim izričajem“ ispod svojih online tekstova iako su komentari jedan od pokazatelja koliko je sadržaj čitateljima atraktivan.

Poduzeća

Ideja za formiranje kolektiva rodila se iz potrebe da klijentima ponudimo sveobuhvatna rješenja kada je planiranje i provedba kampanja u pitanju.

Marketing i prodaja

Osnovni princip sadržan je zapravo u čuvenoj izjavi Bryana Kramera da je nužno vraćanje ljudske strane komunikacije, u svoj njezinoj nesavršenosti, empatiji i jednostavnosti,...

Marketing i prodaja

Jačanjem brenda iznutra postižete dvostruku reklamu.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.