Lifestyle
Facebook privlači oglašivače – korisnicima će plaćati gledanje oglasa
Facebook je na tragu novog oblika oglašavanja kojime bi dodatno privukao oglašivače, ali korisnike na gledanje njihovih oglasa. U najvećoj društvenoj mreži na svijetu namjeravaju svojim članovima plaćati gledanje video oglasa.
Facebook je na tragu novog oblika oglašavanja kojime bi dodatno privukao oglašivače, ali korisnike na gledanje njihovih oglasa. U najvećoj društvenoj mreži na svijetu namjeravaju svojim članovima plaćati gledanje video oglasa.
Pročitajte još:
Lifestyle
Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.
Lifestyle
Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.
Komentari
Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.
Komunikacija
Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.