Novosti

Financijski fondovi u utrci za Mercator

Slovenski mediji navode da su ponude u predviđenom roku predali financijski fondovi Mid Europa, Warburg Pincus i TPG, a da je ponudu dao i koncern Agrokor.

Slovenski mediji navode da su ponude u predviđenom roku predali financijski fondovi Mid Europa, Warburg Pincus i TPG, a da je ponudu dao i koncern Agrokor.

Neobvezujuće ponude za kupnju 50,03 posto dionica trgovačkog lanca Mercator dala su četiri investitora, od čega tri financijska fonda i jedan strateški investitor, objavila je u srijedu poslije podne Nova ljubljanska banka (NLB), ne otkrivajući imena interesenata.

NLB s drugim bankama i Pivovarnom Laškom, a riječ je o vlasnicima ukupno 50,03 posto dionica slovenskog trgovačkog lanca, prikuplja neobvezujuće ponude za prodaju većinskog paketa dionica Mercatora preko londonske ING banke kao konzultanta. Prikupljanje ponuda završeno je u ponedjeljak.

Financijski fondovi predali ponude

Prema neslužbenim izvorima Slovenski mediji navode da su ponude u predviđenom roku predali financijski fondovi Mid Europa, Warburg Pincus i TPG, a da je ponudu dao i koncern Agrokor.

Ne otkrivajući imena potencijalnih investitora koji su do ponedjeljka predali svoje neobvezujuće ponude ni ponuđenu cijenu dionice, Nova Ljubljanska banka objavila je u srijedu da će londonska ING banka idućih dana u ime konzorcija u kojemu su vlasnici 50,03 posto Mercatorovih dionica nastaviti pregovore sa svim ponuđačima.

Na osnovi tih pregovora, konzorcij vlasnika Mercatora donijet će odluku o svojim daljnjim koracima, navodi se u priopćenju za javnost NLB.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version