Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Formula za uspjeh obiteljskog biznisa – kvaliteta i ljubav prema onome što radiš

Slijedeći dugu obiteljsku tradiciju proizvodnje modnih dodataka, priča o Guliveru započinje 1980. godine u Splitu, proizvodnjom kožne galanterije. Početkom 90-ih tvrtka se počinje baviti i obućom, a pošto u kratkom roku uviđaju nekvalitetu stranih brendova, to ih dodatno motivira za pokretanje vlastite proizvodnje obuće. Tako tvrdi Sandra Duilo, vlasnica ovog obiteljskog biznisa čije ime svi jako dobro poznajemo.

Biste li rekli da je obiteljski biznis blagoslov ili u poslu ta “obiteljska” spona zna otežavati stvari?

Hm, teško pitanje (smijeh). Obiteljski biznis zasigurno ti daje sigurnost od ranog djetinjstva, ali te pomalo i sputava. Ja sam imala sreće što se moj obiteljski biznis bavi nečime što me oduvijek zanimalo, modom i proizvodnjom koju sam u međuvremenu jako zavoljela. Eto, valjda je moj obiteljski biznis meni blagoslov.

Kvaliteta, usluga, dizajn, širok izbor… što ovaj brend primarno vodi u poslu?

Nas u poslu vodi sve navedeno, ali primarno kvaliteta i udobnost. Iako nam je modni izričaj jako bitan, svaki model mora biti udoban i zadovoljavati kupce prije svega neupitnom kvalitetom.

A Vas osobno?

Mene vodi ljubav prema modi te onaj osjeća uzbuđenja pri stvaranju svake nove kolekcije. Čisti adrenalin.

Konkurencija u ovoj branši danas je veća no ikada. Imali smo svojedobno dojam da su nas jeftiniji, strani brendovi na tom polju jednostavno pregazili. Pa ipak, neki tome odolijevaju. Koja je vaša tajna i plan za dalje? Jer konkurencija ne spava.

Ne spavamo ni mi (smijeh). Činjenica je da jeftina kineska roba zauzima 90% hrvatskog tržišta, ali isto tako stoji i činjenica da su kupci postali sve educiraniji te danas s lakoćom čitaju piktograme i informiraju se o materijalima i izradi. Smatramo da nam takva vrsta robe nije konkurencija. Kupci su prepoznali naš proizvod te su jako zadovoljni našim omjerom cijene i kvalitete. Naši su svi proizvodi isključivo izrađeni od kvalitetne kože i naši kupci to znaju cijeniti.

[box style=”0″]

Proizvodni pogon Gulivera situiran je u Solinu, a tvrtka broji 88 zaposlenika. Proizvode obuću (čizme, gležnjače, cipele, balerinke, sandale, japanke i natikače) te popratni accessoires (torbe, remeni i novčanici).

Sandra sudjeluje u dizajnu i organizaciji proizvodnog procesa, nabavi sirovina i odabiru materijala. Voditelj je maloprodajnog lanca, kako zaposlenika tako i vizualnog identiteta svih trgovina, a „sve to, naravno, uz veliku pomoć mojih dragih kolega. Mi smo jedan odličan tim“.

[/box]

Guliverov dizajn oduvijek nam se činio drugačijim, posebnim. Koja je priča iza vašeg dizajna?

Naša jedina i osnovna priča je praćenje svjetskih trendova. Želimo ponuditi hrvatskom tržišu dašak mode koja dolazi, ali u obliku hrvatskog proizvoda. Učestala putovanja i uska suradnja s nekolicinom renomiranih talijanskih dizajnera obuće rezultirali su kolekcijama kojih se ne bi posramili ni puno poznatiji brendovi.

guliver

Kome se Guliver sve obraća, tko su vaši kupci?

Naši kupci nisu generacijski ograničeni, bitno je samo da imaju stila i prate trenutne trendove. Za ostalo ćemo se pobrinuti mi.

Kakvi su vam planovi za iduću godinu? Ima li najave novih zapošljavanja, uvođenja novih proizvoda, suradnji…?

Planiramo kontinuirano povećavanje broja zaposlenih jer je interes za našim proizvodima sve veći. Svakodnevno putem webshopa http://guliver.hr/ dobivamo upite za suradnju, pogotovo za tekuću kolekciju jesen-zima 2015/2016. Nastavljamo i dalje s izlaganjima na sajmovima u Milanu i Düsseldorfu. Krajem mjeseca očekujemo posjet predstavnika velikog trgovačkog lanca iz Njemačke, a tijekom studenog očekujemo jednog predstavnika iz Londona. Znači, planovi su veliki, nadamo se da će se i ostvariti.

Imate li neku želju za svoj biznis koja je možda trenutno i neostvariva, ali tinja u Vama?

Želja je razvijanje posla i širenje na inozemna tržišta te proširenje samog asortimana naših proizvoda. Nijedna želja nije neostvariva, barem ja nisam sklona takvim željama (smijeh).


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.