Marketing i prodaja

Franck postao prvi FMCG brand u Hrvatskoj koji je implementirao Salesforce Marketing Cloud

Salesforce Marketing Cloud jedinstveno je rješenje koje omogućuje jednostavno upravljanje marketinškim aktivnostima.

Franck predstavlja uspješnu implementaciju alata marketinške automatizacije na Salesforce Marketing Cloud platformi u suradnji s tvrtkom Agilcon, vodećim Salesforce Consulting Partnerom u regiji Adriatic.   

Franck je ovime postao jedan od prvih FMCG brendova u regiji, ali i globalno, koji je u svoju marketinšku strategiju uključio tzv. „direct to consumer“ komunikaciju. Inače, ovaj vid komunikacije s potrošačima veliki je izazov za većinu FMCG brendova s obzirom da se tradicionalno uglavnom oslanjaju na masovnu komunikaciju i kontakt putem trgovačke mreže.

„Projekt smo pokrenuli s ciljem što kvalitetnijeg neposrednog kontakta sa svojim potrošačima kako bismo ih mogli redovito informirati o najnovijim proizvodima, pružati ekskluzivne ponude i proizvode te razne dodatne pogodnosti na našem webshopu, trgovinama i mreži Snogoo aparata, a sve to u skladu s njihovim preferencijama. Projekt je realiziran u sklopu Franck Loyalty Cluba koji smo upravo lansirali, a dugoročni je plan integrirati različite kanale poput Franckovog webshopa, Snogoo aparata i vlastitih Franck trgovina što će potrošačima omogućiti izvrsno „omni-channel“ iskustvo i mogućnost korištenja pogodnosti kluba na različitim kanalima“, izjavio je Ivan Jurković, Business Intelligence menadžer iz Francka.

Realizaciju ovih ambicioznih planova omogućuje Salesforce Marketing Cloud tehnologija. Ovim rješenjem uspostavljena je kvalitetna baza kupaca usklađena s GDPR regulativom te pravila za regulatorno usklađeno prikupljanje podataka i obogaćivanje korisničkih profila. Automatizirani procesi i komunikacija bazirana na ključnim događajima na korisničkom putovanju, omogućit će tvrtki Franck izravnu komunikaciju s potrošačima kroz personalizirane i relevantne poruke, a potrošačima vrhunsko iskustvo i maksimalnu korist i prednosti Franck Loyalty Cluba.

„Iznimno smo ponosni što je upravo tvrtka Agilcon svojim stručnim savjetovanjem i znanjem pomogla tvrtki Franck u implementaciji Salesforce Marketing Clouda. Ovakva vrsta rješenja je korak naprijed prema budućnosti poslovanja te smo sigurni kako će sve više tvrtki krenuti stopama Francka i implementirati ovakvu vrstu digitalne marketinške platforme u svoju poslovnu strategiju. Osim toga, potrošači će na ovaj način imati sve informacije na jednom mjestu, kao i mnoge pogodnosti koje će im Franck Loyalty Club pružiti“, izjavio je Branko Banjeglav, Managing Director tvrtke Agilcon u Hrvatskoj

Salesforce Marketing Cloud jedinstveno je rješenje koje omogućuje jednostavno upravljanje marketinškim aktivnostima. Također, najmodernija tehnologija i najbolje marketinške prakse koje ona koristi omogućuje izvođenje marketinških kampanja koje donose rezultate, koje su učinkovite i mjerljive te koje olakšavaju svakodnevni rad marketinškog odjela. Neki od benefita koje Salesforce Marketing Cloud nudi su upravljanje marketinškim segmentima, personalizacija, osiguranje konverzije upravljajući korisničkim putovanjem, povezivanje marketinga i prodaje, automatizacija kampanja te analitika i izvještavanje.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version