Sadašnja recesija i kriza na ograničenom tržištu pogodili su izuzetno intenzivno GT kao outgoing turističku agenciju, čije se poslovanje temeljilo najvećim dijelom na putovanju domaćih putnika i kompanija u inozemstvo, i to intenzivnije od tzv. incoming agencija, koje svoje poslovanje usredotočuju na pružanje servisa inozemnim turistima u Hrvatskoj, navodi se u priopćenju.
Iz GT-a poručuju kako su u traženju kvalitetnih rješenju Uprava i vlasničke strukture uložili velike napore, iscrpivši sve izvore i vlastite mogućnosti poput ulaganja vlastitih sredstava i osobnih garancija. No, poslovanje se nije moglo održati na profitabilnoj razini i samo društvo je postalo nelikvidno. Napominju kako su u korist Generalturista opterećene i nekretnine sa GT-om povezanih društava, koja su jamci za kredite Generalturista.
Tokom zadnje dvije godine pokušao se iznaći kvalitetan strateški partner te su vođeni su pregovori sa četiri potencijalna partnera – dva inozemna kao što su TUI i Odien (fond koji u vlasništvu ima velikog češkog touroperatora ) te dva domaća – Adriatica.net grupom i na kraju, o čemu je javnost obaviještena, agencijom Uniline.
Niti sa jednom od spomenutih kompanija nije nađen prihvatljivi poslovni model koji bi omogućio daljnje poslovanje jer niti jedan od kontaktiranih partnera nije izrazio spremnost da uloži nova sredstva za podmirenje barem dijela dospjelih obveza prema dobavljačima bez kojih društvo ne može dalje poslovati. Razumijevanje nisu iskazale ni poslovne banke, koje, upoznate u cijelosti sa problemima, nisu odobrile određene mjere podrške i reprogramiranje GT-ovih obveza, poručuju iz kompanije.