Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

GLAMI.hr unaprjeđuje iskustvo online shoppinga i doseže više od 2 milijuna korisnika u jednom mjesecu

GLAMI, jedinstvena modna tražilica koja se oslanja na umjetnu inteligenciju, u Hrvatskoj posluje iznad očekivanja i za svoje partnere uspijeva generirati narudžbe u vrijednosti iznad 38.8 milijuna kuna.

GLAMI, jedinstvena modna tražilica koja se oslanja na umjetnu inteligenciju, lansirala je GLAMI.hr u 2019. godini i od tada ima za cilj postati prvi korak svakog potrošača u Hrvatskoj koji odluči kupovati modne artikle putem interneta. S misijom da postane najveći modni katalog, okupljajući na jednom mjestu tisuće brendova koje svatko može istražiti, GLAMI.hr pomaže e-trgovinama da dosegnu novu publiku i nove kupce. Na GLAMI.hr se može pronaći više od 587.000 proizvoda i 5.200 brendova iz više od 70 e-trgovina poput Ecipele, Factcool i About You.

Modna industrija iskusila je jedan od najtežih utjecaja ograničenja vezanih uz COVID-19 pandemiju. Tvrtke koje su računale na porast prodaje u 2020. godini odjednom su se našle u situaciji sa smanjenim brojem kupaca što je nanijelo ozbiljnu štetu njihovoj financijskoj stabilnosti. Pandemija je bila jedan od glavnih promotora kada je u pitanju uspješnost online kupovine modnih artikala u 2020. godini širom svijeta, ali i u Hrvatskoj.

„COVID-19 efekt ubrzao je razvoj e-trgovine i naša platforma nije bila iznimka. Odigrali smo važnu ulogu u poboljšanju marketing mixa online kanala za e-trgovine dovodeći im visoko konvertibilne korisnike. U 2021. godini predani smo daljnjem rastu i okupljanju mode na jednom mjestu dok istovremenom pomažemo korisnicima da pronađu najbolju ponudu, a e-trgovinama da pronađu odgovarajuće kupce“, komentira Lukas Brychca, menadžer za hrvatsko tržište.

U Hrvatskoj tijekom 2020. godine, GLAMI.hr doseže više od 2 milijuna korisnika u jednom mjesecu (u travnju) te za svoje partnere tijekom godine uspijeva generirati narudžbe u vrijednosti većoj od 38.3 milijuna kuna. A vrijedi istaknuti i činjenicu da je do kraja prethodne godine (prosinac 2020.) godišnji rast narudžbi bio veći od 32%. U 2021. godini GLAMI ima za cilj ostvariti rast prihoda veći od 23%, te rast narudžbi veći od 20%.

„Poslovni rezultati u Hrvatskoj su iznad naših očekivanja. Očekuje se daljnji rast e-trgovine u zemlji u narednim godinama, uključujući i na području mode, što bi polako trebalo smanjivati jaz u prodiranju e-trgovine na tržištu u odnosu na zapadnoeuropske zemlje”, nadodao je Lukas Brychca, menadžer za hrvatsko tržište.

Globalno, GLAMI surađuje s više od 3.500 e-trgovina te nudi više od 11 milijuna modnih artikala i 25 tisuća različitih brendova iz različitih dijelova svijeta, korisnicima u više od 17 zemalja.

Platforma se oslanja na umjetnu inteligenciju, s unutarnjim timom stručnjaka koji se bave i strojnim učenjem. GLAMI ove tehnologije koristi od samih početaka za automatizaciju kategorizacije, označavanje, traženje vizualnih sličnosti ili prepoznavanje proizvoda. Također, platforma GLAMI.hr je dostupna i putem mobilne aplikacije koja je kompatibilna s IOS i Android uređajima.

GLAMI je pokrenut u listopadu 2013. godine u Češkoj, a tijekom 7 godina poslovanje se proširilo i u druge zemlje poput Hrvatske, Njemačke, Francuske, Rusije, Slovačke, Rumunjske, Mađarske, Grčke, Turske, Bugarske, Slovenije, Brazila, Španjolske, Latvije, Litve i Estonije, s planom dodavanja još zemalja na ovaj popis u budućnosti.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.