Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

GLAMI je osnovao GLAMI Ventures, investicijski fond za e-trgovinu vrijedan 5 milijuna eura i imenovao novog izvršnog direktora

Jan Kešelák postaje novi izvršni direktor GLAMI-ja. Kešelák je donedavno bio CRO (Chief Revenue Officer), dok je u posljednjih 5 godina sudjelovao u odlukama o smjeru razvoja GLAMI-ja, te je bio zadužen za širenje u Grčkoj, u zemljama jadranske regije i na Baltiku.

Jan Kešelák postaje novi izvršni direktor GLAMI-ja. Kešelák je donedavno bio CRO (Chief Revenue Officer), dok je u posljednjih 5 godina sudjelovao u odlukama o smjeru razvoja GLAMI-ja, te je bio zadužen za širenje u Grčkoj, u zemljama jadranske regije i na Baltiku. Njegov zadatak je dovršiti transformaciju tvrtke iz modne tražilice u vodeću platformu za modno pretraživanje temeljenu na hiper-personalizaciji i umjetnoj inteligenciji.  Tomáš Hodboď, osnivač GLAMI-ja i trenutni partner investicijske grupe Miton preuzima dužnost voditelja GLAMI Venturesa koji planira ulagati u tvrtke koje olakšavaju otkrivanje proizvoda na Internetu, kao i u tvrtke koje koriste umjetnu inteligenciju u e-trgovini.

Novi izvršni direktor dovršit će integraciju talijanskog Stilea

Promjena uprave odgovara kratkoročnoj i dugoročnoj viziji GLAMI-ja, odnosno uspješnom dovršenju integracije talijanskog Stilea. Glami je u proljeće 2022. godine kupio ovog strateškog igrača na talijanskom tržištu s timom kojeg čini 30 članova, a upravo se Kešelák usredotočio na integraciju unutar razvoja marketinških i poslovnih timova. Kao CRO u GLAMI-ju tijekom prošle godine i sa sudjelovanjem u prethodnom širenju tvrtke na sedam zemalja, uključujući Hrvatsku, Sloveniju i Baltik, Kešelák je u dobroj poziciji da vodi tvrtku do uspješnog posljednjeg kvartala, unatoč svim izazovima koje donosi e-trgovina 2022. godine. “Apsolutno sam uvjeren da će Jan moći voditi GLAMI do postavljene vizije” izjavio je  Hodboď.

GLAMI, tehnološki lider u modi

Dugoročno gledano, obje strateške odluke – novi izvršni direktor i osnivanje investicijskog fonda podržavaju viziju GLAMI-ja za sljedećih pet godina. “Naš je cilj ubrzati transformaciju iz tražilice kakvu sada poznajete u platformu za otkrivanje mode, temeljenu na umjetnoj inteligenciji (AI) i najsuvremenijem strojnom učenju koju sami stvaramo”, objašnjava Kešelák.  

Cilj GLAMI-ja je ojačati svoju poziciju na postojećim tržištima i zadržati poziciju najposjećenije i najjednostavnije modne web stranice u srednjoj Europi u godinama koje dolaze.  “Automatsko označavanje i kategorizacija proizvoda, prikaz sličnih artikala i personalizacija asortimana proizvoda – sve su to funkcije za koje smo razvili vlastito rješenje u GLAMI-ju. Na taj način svakom korisniku pružamo jedinstveno iskustvo korištenja naše platforme“, objašnjava Kešelák, ističući da je GLAMI tek na početku!

GLAMI Ventures ulagat će u tvrtke koje koriste umjetnu inteligenciju kako bi e-trgovina bila učinkovitija

Uloga GLAMI Venturesa bit će ključna u cijelom planu. Od tu kreću i sljedeći koraci osnivača GLAMI-ja Tomáša Hodboďa: “Nastavit ću podupirati GLAMI iz pozicije člana uprave, a istovremeno ću pomagati u potrazi za strateškim investicijskim projektima u GLAMI Venturesu“, objasnio je Hodboď.

Ovaj fond, za koji se izdvaja 5 milijuna eura u prvoj godini, usmjeren je na razvoj umjetne inteligencije u e-trgovini, potporu projektima koji pomažu potrošačima u odabiru i kupnji proizvoda putem interneta te potporu projektima kružnog gospodarstva.  

GLAMI je u stanju generirati dobit koju možemo koristiti za dugoročna ulaganja i projekte. Kroz ulaganje možemo podržati ne samo projekte otkrivanja proizvoda usmjerene na krajnje kupce, već možemo i proširiti svoj opseg na tehnologije i softver koji pomažu u razvoju cijelog ekosustava. Trenutno tragamo, na primjer, za mogućnostima u području kružnog gospodarstva, B2B e-trgovine ili AI SaaS tvrtki“, ističe Hodboď, koji istovremeno nastavlja svoje aktivnosti kao jedan od partnera u investicijskoj grupi Miton.

Pročitajte još:

Novosti

IT tvrtka Q ponovno je proglašena najboljim poslodavcem u kategoriji srednje velikih tvrtki, pokazalo je najnovije istraživanje zadovoljstva zaposlenika koje je proveo MojPosao.

Ljudski resursi

Iskoristite svoj potencijal i pronađite posao po svojoj mjeri! Prijavite se na portalu posao.hr i sretno!

Ljudski resursi

Ove godine božićnicu očekuje 72% ispitanika, što je nešto manje nego prošle godine, kada je istu očekivalo 74% građana.

Edukacija

Koristeći podatke s LinkedIna i Burning Glass Institutea, Microsoft je analizirao oglase za poslove da detektira šest poslova za kojima postoji najveća potražnja.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.