Tražilica već nakon nekoliko unesenih slova prepoznaje o kojem se pojmu radi te rezultate prikazuje odmah, bez potrebe pritiska na tipku ‘enter’ i novog učitavanja stranice. Istraživanja su pokazala da korisnici brže čitaju nego pišu pa Google u ovom slučaju preuzima dio pisanja dok se rezultati odmah prikazuju na ekranu.
>Google Tv – od jeseni za Amerikance, sljedeće godine za cijeli svijet
W vodi na vremensku prognozu, G na Gmail, X na Xbox…
Potencijalno loša strana novog servisa je da funkcionira na temelju učenja o korisnicima. Google će još detaljnije pratiti surfere i njihove račune kako bi naučio što pojedinci traže i kako bi im u skladu s tim mogao ponuditi kvalitetnije rezultate.
>Google bacio rukavicu Skypeu – ulazi na tržište internetskog telefoniranja
Google je također odredio stranice koje se pokazuju na vrhu rezultata pretraživanja za svako pojedino slovo abecede. W tako izravno vodi na vremensku prognozu (weather), A stoji za Amazon, E za eBay, G za Gmail, I za Ikeu, X za Xbox i slično što je posebno značajno iz marketinške perspektive i jačanja percepcije korisnika o određenom brendu.
Google Instant izvan SAD-a mogu koristiti samo osobe koje imaju korisnički račun na Googleu (Gmail,…).
Cijeli članak pročitajte na Metro portalu