Priča o Googleovom kršenju pravila u tržišnoj utakmici datira iz veljače ove godine. Tada je Microsoftov Ciao uputio pritužbe Agenciji za konkurentnost, Europske komisije, a oni su do sada prikupljali podatke.
Prikupljeno je dovoljno podataka za pokretanje službene istrage, koja će odgovore tražiti u tri slučaja.
Povjerenstvo Europske komisije istraživat će tri slučaja:
1. Slučaj: da li Google manipulira neplaćenim, odnosno „algoritamskim“ rezultatima pretraživanja, kako bi promovirao svoje proizvode.
2. Slučaj: da li Google forsira ekskluzivne marketinške ugovore. Optužbe su da Google oglase s konkurentskih firmi gura na partnerske web sajtove.
3. Slučaj: dali Google ograničava načine na koje marketinške kampanje mogu biti prebačene na konkurentsku platformu
Google, koji u Europi drži devedeset posto tržišta, morat će svu potrebnu dokumentaciju dostaviti istražiteljima koji će uskoro rasvijetliti ovaj slučaj.