Početnička pogreška
Ako radiš najbolje cipele na svijetu, lako je moguće da ne znaš ispeći tortu. Naviknuti na minimalni i besplatni user-support koji omogućuju svojim korisnicima na tražilicama, u Googleu su potpuno nespremni dočekali navalu pitanja korisnika koji očekuju 24 satnu asistenciju za mobitel koji košta 529 dolara!
Analitičari smatraju kako je Google jednostavno krivo procijenio servisnu razinu na kojoj moraju biti ukoliko se misle ozbiljno baviti proizvodnjom ovako sofisticiranih uređaja.
“Fleksibilni smo, poboljšat ćemo uslugu”
– Bili su zaslijepljeni vlastitim iskustvom i načinom rješavanja problema u industriji u kojoj su do sada bili lideri. Pred njima je dugi put shvaćanja prodajnog procesa – ne samo prodaje nego i brige o kupcima poslije kupovine, – rekao je Charles S. Golvin, analitičar u Forrester Researchu za New York Times.
Googleova glasnogovornica Katie Watson obratila se pismenim priopćenjem u kojem navodi kako je „rješavanje svih poteškoća koji korisnici potencijalno mogu imati od velike važnosti za kompaniju. Google je fleksibilan i spreman na promjene kako bi korisnici imali optimalnu tehničku potporu” prenosi NYT.
Android još uvijek “šteka”
Operativni sustav Android, softver koji korisniku omogućava iznimno veliki potencijal korištenja, u krugovima zaljubljenika u „pametne telefone” prozvan je predvodnikom nove ere. Do sada nije ispunio sva očekivanja entuzijasta, a Andy Rubin Googleov potpredsjednik za razvoj Android tehnologija i sam je priznao manjkavosti koje najviše iritiraju korisnike.
– Moramo biti bolji u servisiranju problema. Trodnevni vremenski period moramo smanjiti na svega nekoliko sati, – zaključio je.