Ovim potezom Google potvrđuje strategiju koja se zasniva na pomoći pojedincima i tvrtkama u ostvarivanju koristi od razvoja interneta. Nakon ograničene prisutnosti u Hrvatskoj tijekom prijašnjih godina, zagrebački će ured neposredno nuditi lokalnu podršku oglašivačima omogućujući im da profitiraju od pojave digitalne ekonomije.
Joško Mrndže direktor za regiju Adriatic
– Korisnici Interneta u regiji postaju sve zahtjevniji, ali i sve aktivniji online. Google je to prepoznao i trudi se ponuditi najbolje inovativne online alate prilagođene lokalnim jezicima. Isto vrijedi i za tvrtke koje posluju u regiji Adriatic. Google je prepoznao velike mogućnosti koje se razvijanjem online prisutnosti nude lokalnim tvrtkama, a mi smo tu da pomognemo u realizaciji tih mogućnosti – izjavio je Joško Mrndže, direktor tvrtke Google za regiju Adriatic.
Google je već prilagodio lokalnim potrebama petnaestak proizvoda namijenjenih pojedincima i tvrtkama na hrvatskom, slovenskom i srpskom tržištu. Među njima se nalaze Google Apps, Google Maps s LBC, Google Translate i drugi proizvodi koji olakšavaju poslovanje. Namjera je tvrtke Google da dodatno proširi podršku i ponudu lokalnim tvrtkama.Budući da broj korisnika koji informacije traže online raste, tražilica Google može poslužiti i kao pokazatelj najnovijih trendova i ekonomske dinamike.
Više pročitajte ovdje
Googleov londonski ured – dječji vrtić za odrasle ostavlja bez daha [galerija]