Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Google vam može pomoći koje dionice kupovati i obogatiti se

Koristeći ključnu riječ “dug”, izraz koji je pokazao najveću “nestabilnost” tijekom razdoblja promatranja, postavljenom strategijom povećali su vrijednost svog portfelja za čak 326 posto u sedam godina. Za usporedbu, strategijom “kupi i zadrži”, odnosno da su kupili 2004. i prodali 2011. godine, profit bi im bio samo 16 posto

Koristeći ključnu riječ "dug", izraz koji je pokazao najveću "nestabilnost" tijekom razdoblja promatranja, postavljenom strategijom povećali su vrijednost svog portfelja za čak 326 posto u sedam godina. Za usporedbu, strategijom "kupi i zadrži", odnosno da su kupili 2004. i prodali 2011. godine, profit bi im bio samo 16 posto

Rezultati nove studije pokazali su da se Google može primjenjivati za zarađivanje novca i to tako da predviđa kretanje cijena na burzi, piše Daily Mail.

Znanstvenici vođeni Tobiasom Preisom u Poslovnoj školi Warwick analizirali su podatke od 2004. godine do 2011. godine s Google Trendsa, alata koji prati trendove pretraživanja na internetu. Pratili su koliko su ljudi pretraživali 98 ključnih pojmova, među kojima su bili “metali”, “burza”, “financije”, “forex”, “kuća”, “nezaposlenost” i “zdravlje”, kao i druge neutralne riječi kao što su “prsten”, “vlak”, “kuhinja” i “zabava”, piše Telegraph.

Kupovali dionice na osnovi količine pretraga

Napravili su virtualni portfolio dionica na Dow Jones Industrial Average (DJIA), jednom od indeksa vrijednosti dionica kojim se mjeri tržišno kretanje industrijske komponente na američkoj burzi dionica, te su kupovali i prodavali dionice na osnovi količine pretraga određenih pojmova na Googleu nedjeljama.

Ako je količina pretraga te nedjelje bila visoka u odnosu na tjedan prije, virtualne dionice prodavali su po završnoj cijeni sljedećeg dana pa bi ih ponovno kupovali na kraju prvog dana trgovanja u tjednu nakon toga. U suprotnom slučaju, ako je količina pretraga bila niska u odnosu na prethodni tjedan, tada su istraživači “kupovali” sljedećeg  dana.

Vrijednost portfelja povećali za 326 posto

Koristeći ključnu riječ “dug”, izraz koji je pokazao najveću “nestabilnost” tijekom razdoblja promatranja, postavljenom strategijom povećali su vrijednost svog portfelja za čak 326 posto u sedam godina. Za usporedbu, strategijom “kupi i zadrži”, odnosno da su kupili 2004. i prodali 2011. godine, profit bi im bio samo 16 posto, jednak porastu indeksa DJIA tijekom tog vremena. Trećom strategijom kupovanja i prodavanja na temelju kretanja indeksa Dow Jones, zabilježili bi porast vrijednosti od 33 posto. Rezultati pokazuju da pretrage na internetu mogu predvidjeti način na koji će se ponašati investitori.

Kada veliki broj ljudi u nedjelju traži informacije o određenoj temi, to označava njihovu zabrinutost te vjerojatnu prodaju početkom trgovanja u ponedjeljak. “Značajnim padovima na financijskom tržištu prethode razdoblja zabrinutosti investitora”, piše u studiji te se dodaje kako u takvim razdobljima investitori mogu tražiti više informacija o tržištu prije nego što se odluče na kupnju ili prodaju.

Google se može primjenjivati kao rano upozorenje za promjene

“Naši rezultati sugeriraju da, vodeći se ovom logikom, tijekom razdoblja od 2004. do 2011. godine, volumen pretraga na Google Trendsu za određene termine mogao je biti upotrijebljen u stvaranju profitabilnih strategija trgovanja”, tvrde istraživači.

“Doznali smo da se promjene u količini pretraga određenih termina na Googleu mogu primjenjivati kao rano upozorenje o ozbiljnim kretanjima na tržištu”, kazao je Preis. Dodaje da investitori traže više informacija prije prodaje po nižim cijenama, a zabrinutost investitora pojavljuje se prije pada tržišta. S druge strane, otkrili su da pad interesa za financijske teme može značiti ozbiljan rast na tržištu.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.