Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Grand Park Hotel Rovinj ovjenčan najtraženijom međunarodnom oznakom za kvalitetu u dizajnu –Red Dot

Hrvatski dizajn potvrdio je svjetski značaj s čak dvije nagrade Red Dot, koja slovi za najtraženiju međunarodnu oznaku kvalitete dizajna.

Hrvatski dizajn potvrdio je svjetski značaj s čak dvije nagrade Red Dot, koja slovi za najtraženiju međunarodnu oznaku kvalitete dizajna. Osvojili su ih Bruketa&Žinić&Grey za brend dizajn Grand Park Hotela Rovinj, nastalog u suradnji s Maistrom, te za ambalažu pjenušavog vina Untouched by Light, realiziranog s Radgonskim goricama. Nagrada Red Dot se dodjeljuje već 65 godina, a njezini se nositelji, kako stoji na mrežnim stranicama organizatora, upravo kvalitetnim dizajnom ističu među drugima na tržištu.

Brend dizajn Grand Park Hotela Rovinj oblikovan je kao dnevnik putovanja kroz skice i bilješke posjetitelja. Umjesto još jednog ekrana, u svakoj sobi čekaju bilježnica i polaroid fotoaparat koji posjetitelja motiviraju na istraživanje Rovinja. Izloženi manje poznatim lokalnim pričama, posjetitelji sukreiraju vizualni identitet čuvanjem vlastitih uspomena u dnevniku putovanja. Mala bilježnica postaje središnja točka interakcije, a u njoj identitet mjesta postaje osoban i uvijek nanovo kreiran. Motiv dnevnika se u Cap Aureo signature restoranu razvija u analogni chat kojeg gosti ispisuju na meniju. Dok je iskustveni fokus na kreiranju osobnih bilješki o destinaciji, priče otisnute kroz prijelome na aplikacijama identiteta goste vode kroz manje poznate mikronarative o destinaciji. U svome prvom ciklusu, vizualni identitet dijeli impresije svojih prvih gostiju – četiriju umjetnika koji su istražili destinaciju. Njihova vizualna sjećanja pojavljuju se na različitim hotelskim aplikacijama, uokvirena na zidovima soba, u putnome dnevniku, pozivajući goste da se priključe i sukreiraju nečije buduće iskustvo Grand Park Hotela Rovinj i samoga Rovinja.

Untouched by Light je prvo pjenušavo vino na svijetu koje se proizvodi, prodaje i kuša u potpunome mraku. S obzirom da izloženost vina svjetlu smanjuje kvalitetu aroma, ovo je pjenušavo vino proizvedeno u potpunoj odsutnosti svjetla. Naočale za noćno gledanje koriste se tijekom noćne berbe, rotacije boca i pakiranja. Jednom kada izađe iz špilje u kojoj odležava, vino se štiti crnom bocom, omotanom u 100% reciklirajuću vakumiranu vrećicu koja dodatno blokira svjetlo i zrak.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.