Groupon je tvorac i trenutno apsolutni lider globalnog tržišta grupne kupovine. Kompanija je prije nešto više od tri mjeseca odbila Googleovu ponudu tešku šest milijardi dolara, a od tada je utrostručila broj korisnika i otvorila vrata stotina novih tržišta, odnosno gradova.
Trenutno tvrtka broji 70 milijuna korisnika i posluje na više od 500 tržišta, što je za 300 više u odnosnu na vremensko razdoblje kada je Google za 6 milijardi dolara pokušavao preuzeti Groupon.
Strelovit uspon
Groupon je u travnju prošle godine od investicijske tvrtke Digital Sky Technologies i drugih investitora povukao 135 milijuna dolara, a procijenjena vrijednost kompanije iznosila je 1,3 milijardi dolara. Drugi investicijski ciklus težak gotovo milijardu dolara Groupon je realizirao u siječnju, a vrijednost kompanije popela se na gotovo pet milijardi dolara. Takav uspjeh vjerojatno nadmašuje i YouTube, koji je osnovan u garaži pa za svega godinu dana dosegao vrijednost od 1,65 milijardi dolara, koliko je za njega platio Google. Razlika je u tom što je Groupon za Google i ostale tehnološke gigante ostao neostvareni san.
