Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Groupon na burzi – vrijednost kompanije skače na 25 milijardi dolara?

Američka kompanija Groupon, začetnik novog trenda u online marketingu – grupne kupovine, mogao bi do konca godine svoje dionice ponuditi javno. Prema poslovnim portalima iz SAD-a Groupon pregovara s nekoliko banaka, vjerojatno s Goldman Sachsom i Morgan Stanleyom, a špekulira se kako će javna ponuda dionica lansirati vrijednost kompanije na 25 milijardi dolara.

Američka kompanija Groupon, začetnik novog trenda u online marketingu – grupne kupovine, mogao bi do konca godine svoje dionice ponuditi javno. Prema poslovnim portalima iz SAD-a Groupon pregovara s nekoliko banaka, vjerojatno s Goldman Sachsom i Morgan Stanleyom, a špekulira se kako će javna ponuda dionica lansirati vrijednost kompanije na 25 milijardi dolara.

Groupon je tvorac i trenutno apsolutni lider globalnog tržišta grupne kupovine. Kompanija je prije nešto više od tri mjeseca odbila Googleovu ponudu tešku šest milijardi dolara, a od tada je utrostručila broj korisnika i otvorila vrata stotina novih tržišta, odnosno gradova.

Trenutno tvrtka broji 70 milijuna korisnika i posluje na više od 500 tržišta, što je za 300 više u odnosnu na vremensko razdoblje kada je Google za 6 milijardi dolara pokušavao preuzeti Groupon.

Strelovit uspon

Groupon je u travnju prošle godine od investicijske tvrtke Digital Sky Technologies i drugih investitora povukao 135 milijuna dolara, a procijenjena vrijednost kompanije iznosila je 1,3 milijardi dolara. Drugi investicijski ciklus težak gotovo milijardu dolara Groupon je realizirao u siječnju, a vrijednost kompanije popela se na gotovo pet milijardi dolara. Takav uspjeh vjerojatno nadmašuje i YouTube, koji je osnovan u garaži pa za svega godinu dana dosegao vrijednost od 1,65 milijardi dolara, koliko je za njega platio Google. Razlika je u tom što je Groupon za Google i ostale tehnološke gigante ostao neostvareni san.

Kome se isplati grupna kupovina?


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.