Unatoč gospodarskoj krizi i činjenici da se veliki shopping centri teško snalaze u takvim uvjetima , kakva je za vas bila ova godina? Jeste li ostvarili sve zacrtane ciljeve?
Tea Gršić: Činjenica je da gospodarska kriza na tržištu utječe na rezultate u svim gospodarskim granama pa tako i kod shopping centara. No, unatoč toj činjenici mi smo zadovoljni radom Garden Malla jer nismo zabilježili pad posjećenosti ove godine u odnosu na prošlu godinu. Nadamo se da ćemo takve rezultate ostvariti i ove godine što će zasigurno biti ostvarenje naših zacrtanih ciljeva.
Kako se nosite s „poplavom“ trgovačkih centara?
Tea Gršić: Garden Mall je shopping centar u susjedstvu i naš kupac može doći u kupovinu doslovce u kućnim papučama, i to je sigurno naša prednost. Živimo, rastemo i smatramo se dijelom zajednice u kojoj postojimo te stoga možemo s ponosom naglasiti da smo i kvartovski shopping centar koji obuhvaća veće područje u istočnom dijelu grada – Gornju i Donju Dubravu, Maksimir sa Kvatrićem, podsljemensku zonu te veći dio Sesveta.
Treći rođendan Garden Mall-a obilježen je raznim događanjima. Što novoga pripremate svojim posjetiteljima?
Tea Gršić: Našim sugrađanima i posjetiteljima pružili smo pravu rođendansku zabavu uz „ late night shopping“ i koncert Prljavog kazališta. Koncert je bio odličan, a atmosfera prava rođendanska. Koristim ovu priliku kako bih još jednom zahvalila svima koji su došli u Garden Mall i pjevali s Prljavim kazalištem.
U Garden Mallu je svaka ponuda i aktivnost posebna. Pomno osmišljena i prilagođena potrebama, željama i zahtjevima naših posjetitelja i kupaca. U nadolazećem razdoblju za njih pripremamo pregršt zabave, poklona i pogodnosti. Prije mjesec dana izdali smo i prvi broj besplatnog magazina Garden Malla – Magazin dobrih priča, a trenutno radimo na temama koje ćete uskoro moći pročitati u našem drugom broju. U Garden Mall-u mislimo na sve uzraste i sigurni smo da će svatko za sebe pronaći nešto zanimljivo!
Kakve marketinške strategije koristite? Koliko je važna obiteljska zabava osom dobre ponude? Koliko ulažete u taj segment?
Tea Gršić: Našom vizijom i djelovanjem, od trgovačkog centra prerasli smo u oazu društvenih zbivanja te postali renomirano kvartovsko okupljalište. Za naše posjetitelje organiziramo različite aktivnosti zabavnog, edukativnog i kreativnog sadržaja. Sve što radimo usmjereno je na društvenu odgovornost, doživljaj i zabavu. Najmlađim posjetiteljima pružamo bezbrižnu igru u besplatnoj igraonici Garden Mall-a, dok njihovi roditelji mogu shoppingirati i ispijati omiljenu kavu u jednom od naših ugostiteljskih objekata. Dobra ponuda i obiteljska zabava, kod današnjih osviještenih kupaca, neizostavan je „par“ jer kupac u shopping centar ne dolazi samo kako bi potrošio svoj novac već i da bi se pritom zabavio. Upravo taj osjećaj, doživljaj i iskustvo vraćaju kupca ponovno u Centar.