Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Financije

Grupacija Kofola povećala prodaju u odnosu na isto razdoblje lani

Unatoč nepovoljnim vremenskim uvjetima, Grupacija Kofola je uspješno još jednom povećala prodaju, zabilježivši međugodišnji rast od 3,6%.

Unatoč nepovoljnim vremenskim uvjetima, Grupacija Kofola je uspješno još jednom povećala prodaju, zabilježivši međugodišnji rast od 3,6%. Prihodi su u prvih 9 mjeseci ove godine porasli sa 6.577 tisuća eura na 190.384 tisuće eura. EBITDA je u Q3 porasla za 9,3%, dok je u istom razdoblju ostala na sličnoj razini, rastući za 0,5%.

„Uz veće plaće i troškove logistike, suočili smo se i s hladnijim ljetom u odnosu na prošlogodišnje. Unatoč tim činjenicama ponovno smo postigli rast, čak i na zasićenom češkom i slovačkom tržištu. Adriatic regija značajno je pridonijela tom rastu. Kupovina kompanije Espresso ojačala je naš segment svježih i biljnih pripravaka.  Smatramo da je to dobar rezultat”, rekao je generalni direktor Grupacije Kofola Jannis Samaras, upitan da komentira poslovne rezultate tijekom prvih devet mjeseci ove godine.

Adriatic regija najbrže raste, pa je tako Grupacija Kofola izvijestila je o povećanju prodaje za fantastičnih 9,7% u trećem kvartalu. U Hrvatskoj su također ostvarene  sjajne brojke od početka godine. Promet u regiji tradicionalno predvodi prodaja mineralne vode Radenska, koja ove godine slavi 150. obljetnicu, te segment gaziranih bezalkoholnih pića (posebno lokalnih brendova Ora, Nara, Inka i licenciranog Pepsija).

Stabilan rast zadržan je u češko-slovačkoj regiji, gdje je prodaja uspjela porasti za 1,9% na ovom visoko kompetitivnom tržištu tijekom ovogodišnjeg trećeg kvartala u odnosu na prošlogodišnje toplo ljeto. EBITDA je u istom razdoblju porasla za 7,1% u odnosu na 2018. To je uglavnom potaknula stabilna prodaja izvorske vode Kofola i Rajec, rast prodaje Jupí soka i proizvoda iz Rauch portfelja i dinamičan rast Royal Crown Cole. Nakon šest mjeseci na slovačkom tržištu, Kláštorná Kalcia postigla je izvrsne rezultate. Ovaj brend i dalje neprestano povećava svoj tržišni udio i očekujemo da će nastaviti podržavati poslovanje u Češkoj i Slovačkoj. Energetski napitak Semtex od svog rebrandinga postiže vrlo dobre rezultate. Tržišni udio u HoReCa segment na zadovoljstvo Grupacije Kofole i dalje raste.

U segmentu svježih i biljnih pripravaka prodaja je porasla tijekom godine za gotovo 10%, što znači za 1.766 tisuća eura. To je rezultat akvizicije kompanije LEROS, proizvođača čajeva od ljekovitog bilja, i tvrtke Espresso, koja distribuira mješavinu kave Café Reserva i čaj Dilmah Ceylon na češkom i slovačkom tržištu.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.