Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Grupacija Kofola uspješna u prvih šest mjeseci ove godine

Pogonski motor prvih šest mjeseci bila je Češka, gdje je prodaja u usporedbi s istim razdobljem prošle godine porasla za 8,9 %, zahvaljujući potražnji za brendovima Kofola, Rauch i Vinea.

“Toplo vrijeme i niže cijene šećera pomogli su nam da postignemo vrlo dobru dobit, unatoč većim ulaganjima u plaće, koje zahtijeva trenutna situacija na tržištu rada”, kaže Daniel Buryš, financijski direktor Grupacije Kofola, i dodaje: “Osim dobiti, drago mi je što smo uspješni i u proširenju poslovanja. Kupnjom tradicionalne češke kompanije LEROS ušli smo na tržište biljnih napitaka, a dodali smo u svoj portfelj i slovačku mineralnu vodu Kláštorná.”

Pogonski motor prvih šest mjeseci bila je Češka, gdje je prodaja u usporedbi s istim razdobljem prošle godine porasla za 8,9 %, zahvaljujući potražnji za brendovima Kofola, Rauch i Vinea. U Slovačkoj je Kofola postigla povećanje od 4,1 %, dok je Rajec bio jedan od najomiljenijih brendova. Najveći porast u odnosu na isto razdoblje lani postigao je UGO, brend čija je prodaja porasla za četvrtinu. U Poljskoj je Grupacija zabilježila pad od 19,3 %, a zabilježen je u segmentu trgovačkih robnih marki, dok vlastiti brendovi zadržavaju stabilnu poziciju.

Sada već tradicionalno, Jadranska je regija ponovno poslovala uspješno. “Porast iznosi 6,6 %. Imali smo uspjeha u Hrvatskoj, gdje je prodaja u odnosu na isti period lani porasla 16 %, što nas također motivira da više uložimo u marketinške aktivnosti u ovoj regiji”, kaže Marián Šefčovič, glavni izvršni direktor Radenske.

U prvih šest mjeseci godine, Grupacija je isplatila dioničarima dividendu od 16,20 čeških kruna po dionici, što je najveći iznos u povijesti Grupacije. Na generalnoj skupštini je odobreno smanjenje uplaćenog kapitala, što će omogućiti Grupaciji da jamči responzivnu politiku isplate dividendi u budućnosti.

“Ova sezona nadmašila je sva očekivanja,” Daniel Buryš hvali trenutni razvoj događaja, te nastavlja: “i zato ćemo revidirati svoje prognoze za kraj godine nakon trećeg kvartala.”


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.