Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Havaianas ostvario povijesno rekordne prodajne rezultate

Međunarodna tržišta na kojima posluje Havaianas činila su čak 32 posto prihoda kompanije u čijem je vlasništvu ovaj brend.

Brazilska kompanija Alpargatas, vlasnik brenda Havaianas i globalni lider na tržištu otvorene obuće, objavio je poslovne rezultate za četvrto tromjesečje 2021. te za cijelu prethodnu godinu. Potaknuta godišnjim rastom brenda Havaianas većim od 14 posto, godišnja stopa prihoda kompanije porasla je za čak 3,5 puta.

Ponavljajući neto prihod porastao je za 29 posto (2018.-2021.) s povijesne godišnje stope rasta od 5 posto (2012.-2017.), dok se marža neto prihoda povećala s 9 na 18 posto. Stope povrata također su porasle. Povrat uloženog kapitala porastao je na 29 posto u prošloj godini s povijesnog prosjeka od 12 posto (2017.), dok je povrat na kapital (ROE) porastao na 23 sa 16 posto u istom razdoblju.

Brojke su rezultat dugoročne strategije kompanije. Prije tri godine ustanovili smo da će se Alpargatasova teza o dugoročnom stvaranju vrijednosti temeljiti na iskorištavanju snage željenih i hiper-povezanih brendova kao što je to Havaianas. U ovom kratkom razdoblju tu smo tezu i dokazali jer ubrzavamo rast brenda i restrukturiramo poslovni portfelj,” rekao je Beto Funari, glavni izvršni direktor Alpargatasa. Taj se portfelj dodatno proširio dolaskom inovativnog i digitalnog brenda zatvorene obuće Rothy’s s visokim potencijalom rasta. Kupnjom ovog američkog brenda pojačava se prisutnost kompanije na međunarodnim tržištima u kategorijama obuće s visokim rastom i u D2C (Direct-to-consumer) kanalu.

Rekordni volumeni u prodaji

S obzirom na broj prodanih pari obuće u prošloj godini, Havaianas se može pohvaliti povijesno rekordnim ostvarenim volumenima. Ukupno je prodano 260 milijuna pari otvorene obuće, što je povećanje od 13 posto u odnosu na godinu ranije. Havaianas International također je postavio prekretnicu od 31 milijuna prodanih pari, što je porast od 38,8 posto u odnosu na 2020.  

U četvrtom tromjesečju 2021. neto prihod kompanije u Brazilu popeo se za 7 posto u odnosu na godinu ranije, odnosno iznosio je 208 milijuna dolara, što je također povijesni rezultat. U cijeloj godini neto prihod iznosio je 739 milijuna dolara, što je povećanje za 25,7 posto u odnosu na 2020. Kompanija je uspjeh zabilježila i na međunarodnim tržištima gdje se neto prihod popeo za 41,5 posto na 227 milijuna dolara.   

Također, konsolidirani neto prihod u 2021. proširio se za 445,8 % na 131 milijun dolara u odnosu na 2020. Ovo povećanje od ukupno 107,1 milijuna dolara rezultat je većih poslovnih prihoda (EBITDA) i smanjenja jednokratnih stavki, financijskih rezultata i obustavljenog poslovanja.

Napredak u strateškim pilarima

Alpargatas je ostvario napredak u četiri strateška stupa definiranima od strane kompanije: globalnom, digitalnom, inovativnom i održivom.

Online kanalima (D2C i B2B) ostvareno  je 30 posto prodaje na međunarodnim tržištima. Globalni vodeći proizvod Havaianasa već je treći najveći pojedinačni prodajni kanal brenda, koji uživa visoku razinu angažmana, konverzije i rezultata na svim digitalnim platformama.

Fokusirani smo na investiranje u inovacije. Vođen inovacijama na globalnoj razini portfelj japanki narastao je za više od 30 % u zadnje tri godine. Portfelj sandala, balerinki, tenisica, upotpunjen modnim dodacima i odjećom, u tom je razdoblju povećan za više od 200 posto“, kaže Funari.

Kompanija je također unaprijedila svoju DOP agendu u 2021. u smislu strukturiranja područja održivosti i ugleda. Ovo je područje odgovorno za definiranje i praćenje prioriteta i izvješćivanje o napretku više od sto tekućih DOP inicijativa Odboru za održivost, nastojeći smanjiti utjecaje na okoliš i podržati kružno gospodarstvo, raznolikost i uključenost.

“Implementirali smo program prikupljanja viška proizvoda na ključnim tržištima i ubrzali lansiranje proizvoda s više recikliranog sadržaja. Pored toga, posebnim kolekcijama podupiremo društveno-okolišne inicijative neprofitnih organizacija, primjerice pokret Pride u suradnji s neprofitnom organizacijom All Out, a surađujemo i s  međunarodnim institutom i konzervatorijem Ipê po pitanju okolišnih tema,” dodao je glavni izvršni direktor.

Rekordni poslovni rezultati u 2021. dobar su temelj za nastavak pozitivnog poslovanja i u ovoj godini u kojoj će, kako poručuju iz kompanije, nastaviti s dugoročnim ciklusom stvaranja vrijednosti s fokusom na ubrzanje rasta u brendovima Havaianas i Rothy’s.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.