Prošlog mjeseca, više od 1,5 milijuna djece i tinejdžera napustilo je Ukrajinu, bježeći od sukoba u zemlji – u prosjeku 55 u minuti. S obzirom na to da se humanitarne potrebe sve veće i veće, UNICEF radi danonoćno na širenju vitalnih programa za djecu i obitelji. Na razmjere ratnih strahota nisu ostali imuni ni na drugom kontinentu pa je tako Havaianas prvi brazilski brend koji se pridružio ovom globalnom naporu.
UNICEF-ov odgovor na krizu u Ukrajini ima za cilj doprijeti do ugrožene djece i obitelji s osnovnim uslugama – uključujući zdravstvo, obrazovanje, zaštitu, vodu i kanalizaciju. Kako bi pomogao onima koji se sele u susjedne zemlje, UNICEF je stvorio centre, tzv. Plave točke (eng. Blue Dots), sigurna mjesta koja pružaju važne informacije putujućim obiteljima i mogu identificirati dječake i djevojčice bez nadzora ili odvojene od svojih skrbnika i jamčiti njihovu zaštitu. Prepoznavši važnost ove inicijative, Havaianas je podržao UNICEF donacijom od 150 tisuća dolara. UNICEF će sva prikupljena sredstva iskoristiti za implementaciju 26 Plavih točaka u Poljskoj, Moldaviji, Rumunjskoj, Bjelorusiji, Mađarskoj i Slovačkoj. Četiri od njih već rade.
Centri su smješteni na ključnim lokacijama diljem migracijskih ruta, a svaki od njih može ponuditi podršku za tri do pet tisuća ljudi dnevno. Za korisnike centara osiguran je cijelu niz osnovnih usluga, poput pulta za informacije i savjetovanje, sigurnih mjesta za spavanje, dječjeg prostora, usluge oporavka i obiteljskih veza i pregrupiranja obitelji, mjesta za majke i bebe / malu djecu, savjetovanja i psiho-socijalne podrške, zatim rješavanje slučajeva nasilja ili sanitarnih uvjeta i drugih okolnosti koje zahtijevaju specijaliziranu podršku i prvu pomoć. Ovakvim konceptom osigurano je da djeca ostanu djeca u trenutku kada su suočeni s traumom napuštanja obitelji, prijatelja i svega što im je poznato.
„Havaianas je ekskluzivan brend namijenjen ljudima. Brend koji se stavlja u kožu drugih ljudi i neprestano razvija inicijative s institucijama kao što su Gerando Falcões i All Out, kako bi stvorio egalitarnije društvo. Čak i kao brazilska tvrtka prisutni smo u više od 120 zemalja. Ne možemo zatvoriti oči pred onim što se događa diljem svijeta, a danas su svi napori usmjereni na Ukrajinu. Kada nam je UNICEF predstavio projekt skloništa, nismo se libili pomoći. Iako smo prvi brazilski brend koji je dao podršku, možemo otvoriti vrata mnogima drugima koji će se pridružiti ovom solidarnom djelu“, objašnjava Maria José de Martini, voditeljica odjela za održivost i reputaciju.
“Ukrajina računa na velikodušnost i podršku globalne zajednice kako bi doprla do djece, tinejdžera i obitelji, u Ukrajini i susjednim zemljama, čiji su životi i budućnost ugroženi. Hvala Havaianasu što je prvi brazilski brend koji se pridružio ovom globalnom nastojanju za spašavanje života i osiguravanje prava svakog djeteta i tinejdžera“, kaže Juan Ignácio Calvo, voditelj partnerstva i prikupljanja resursa u UNICEF-u Brazil.
Havaianas i UNICEF već su razgovarali o drugim projektima kada se ukazala prilika za pomoć centrima Plave točke. “Financijska donacija bila je hitnija, ali s UNICEF-om provjeravamo i mogućnost doniranja Havaianas obuće izbjeglicama s obzirom na to da mnogi od njih dijele kupaonice u svojim novim privremenim domovima”, ističe Maria José.
O Havaianasu
Brend Havaianas dio je portfelja Alpargatasa, jedne od najtradicionalnijih tvrtki u Brazilu, s više od 110 godina postojanja. Brend je službeno nastao 1962. godine kao pionir u segmentu japanki u Brazilu. Zbog svoje kvalitete i pristupačne cijene, Havaianas je ubrzo postao veliki hit u Brazilu.
Danas Havaianas ima više od 730 prodavaonica na pet kontinenata – i franšiznih i vlastitih, a brend je prisutan u više od 120 zemalja.