Novosti

HFP – Dalmatinska poduzeća na prodaju bez dosadašnjih socijalnih klauzula

Danas je održana sjednica Upravnog odbora Hrvatskog fonda za privatizaciju (HFP). Glavna tema sjednice bila je odluka o objavi javnog natječaja za prodaju dionica dalmatinskih tvrtki Adriachem, Trimot i Imota. Predsjednik Nadzornog odbora HFP-a, Petar Čobanković priopćio je da se odustalo od dosadašnjih socijalnih klauzula, a postoje i određene promjene u vremenskim rokovima.

Danas je održana sjednica Upravnog odbora Hrvatskog fonda za privatizaciju (HFP). Glavna tema sjednice bila je odluka o objavi javnog natječaja za prodaju dionica dalmatinskih tvrtki Adriachem, Trimot i Imota. Predsjednik Nadzornog odbora HFP-a, Petar Čobanković priopćio je da se odustalo od dosadašnjih socijalnih klauzula, a postoje i određene promjene u vremenskim rokovima.

Predsjednik Nadzornog odbora HFP-a, Petar Čobanković priopćio je da se odustalo od redovitih socijalnih klauzula.

Tako više nije obavezno zadržati postojeći broj radnih mjesta, a ukinuta je i klauzula o nastavku postojeće djelatnosti.

Novi rok podmirenja duga pet godina

Vedran Duvnjak, predsjednik HFP–a, istaknuo je i dužnosti ponuditelja.

– Ponuditelj je dužan ponuditi plan podmirenja duga društva prema fondu za privatizaciju, u trajanju od najviše pet godina od dana sklapanja ugovora o prodaji i prijenosu dionica, uz uvjet da se iznos obveza prema fondu utvrđuje na dan zaključivanja ugovora, – rekao je Duvnjak.

Ovo je inače novina u uvjetima natječaja. Prije se inzistiralo na podmirenju obveza u roku od 60 dana, dok je novi rok do 5 godina.

S novinama u prijedlozima zadovoljan je i član Nadzornog odbora HFP-a Ozren Matijašević te je rekao da su novine plod uspješnih razgovora između radnika i Vlade u Splitu.

[infopunkt 1644 7]

[infopunkt 1644 8]

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version