Novosti

Hibridni Prius spašava Toyotu – prodaja povećana za 50,7 posto

Toyota je u ožujku zabilježila skok prodaje automobila istoimenog brenda za 50,7 posto u usporedbi s istim mjesecom prošle godine. Rast se najviše pripisuje popularnom hibridu Priusu, za koji su narudžbe zaprimljene prije izbijanja krize zbog povlačenja vozila s tržišta. Prodaja automobila luksuznog brenda Lexus gotovo je utrostručena.

Toyota je u ožujku zabilježila skok prodaje automobila istoimenog brenda za 50,7 posto u usporedbi s istim mjesecom prošle godine. Rast se najviše pripisuje popularnom hibridu Priusu, za koji su narudžbe zaprimljene prije izbijanja krize zbog povlačenja vozila s tržišta. Prodaja automobila luksuznog brenda Lexus gotovo je utrostručena.

Toyota je u tom mjesecu prodala 204.514 vozila, nasuprot 135.700 prodanih u istom mjesecu godine ranije, objavilo je to udruženje, dodajući da je prodaja automobila luksuznog brenda Lexus gotovo utrostručena na 4.919 komada.

Rast prodaje najvećim se dijelom pripisuje tome što su podaci za ožujak uključili narudžbe za popularni hibridni automobil Prius koje je Toyota zaprimila puno mjeseci unaprijed, prije nego što je izbila kriza zbog povlačenja vozila s tržišta.

Očekuju se podaci o prodaji na američkom tržištu

Mjesečni podaci za japansku prodaju brenda Toyota ne uključuju podatke o prodaji ogranaka Hino i Daihatsu Motor, a podatke o prodaji na američkom tržištu najveći svjetski proizvođač po visini prihoda objavit će tijekom dana.

Najnoviji podaci podudaraju se s oporavkom šire automobilske industrije, koja je u ožujku zabilježila rast prodaje novih automobila, kamiona i autobusa za 37,2 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine, poduprta državnim subvencijama i poreznim poticajima.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version