Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Hilton u Zagrebu otvara se na jesen

Treći Hiltonov projekt u Hrvatskoj, nakon otvaranja Hilton Imperiala u Dubrovniku, te franšize za hotel Marjan Hilton u Splitu, koji je još u izgradnji, na jesen otvara svoja vrata u poslovnom centru Green Gold. Novi će hotel zapošljavati 70 ljudi, a cijena noćenja će iznositi od 120 do 200 eura.

Treći Hiltonov projekt u Hrvatskoj, nakon otvaranja Hilton Imperiala u Dubrovniku, te franšize za hotel Marjan Hilton u Splitu, koji je još u izgradnji, na jesen otvara svoja vrata u poslovnom centru Green Gold. Novi će hotel zapošljavati 70 ljudi, a cijena noćenja će iznositi od 120 do 200 eura.

U poslovnom centru Green Gold na uglu zagrebačke Radničke i Vukovarske ulice, na jesen će se otvoriti hotel DoubleTree by Hilton, investicija slabo poznatog milijunaša Branka Perkovića, koji je s brendom luksuznog hotelskog američkog lanca potpisao ugovor o upravljanju. Riječ je o investiciji građevinskog poduzetnika Branka Perkovića, poznatog kao ‘kralja Radničke’ koji je vlasnik poslovno-trgovačkog kompleks Green Gold, i dijela poslovnog centra na Zavrtnici.

S grupacijom Hilton Perković je u rujnu prošle godine potpisao tzv. management agreement odnosno ugovor o upravljanju za hotel DoubleTree by Hilton u Zagrebu. Predstavljen je upravljački tim zagrebačkog hotela, novi će hotel zapošljavati 70 ljudi, a na čelu ekipe jest Nizozemka Karin van den Berg. Iako je bilo najavljeno da će hotel s 152 sobe, spa centrom i bazenom biti otvoren ovog proljeća, rok je pomaknut na jesen. Van den Berg kaže da se kasnilo zbog produljenja građevinskih radova.

Na pitanje kakvu posjećenost očekuju Van den Berg ističe da moraju puno raditi na promociji Zagreba. Cijena noćenja će iznositi od 120 do 200 eura. Šef kuhinje Tomislav Nikšić pripremat će gostima grill u restoranu Oxbo, koji će imati otvorenu kuhinju. DoubleTree je brend luksuznog lanca Hilton, poznat je po tome što goste dočekuje čokoladnim kolačićima, i iako to izbjegavaju spominjati riječ je o jeftinijem Hiltonovom brendu, koji funkcionira uglavnom po principu franšiza. Ovo je treći Hiltonov projekt u Hrvatskoj, nakon otvaranja Hilton Imperiala u Dubrovniku, te franšize za hotel Marjan Hilton u Splitu, koji je još u izgradnji.

www.tportal.hr


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.